MissGbg skrev 2015-10-09 10:12:51 följande:
Härligt! Spännande! Är du pigg nog att jobba nu eller hur går överstimuleringen?
Börjar se fram emot insättning nu. Ska bara bli lite mer frisk först! Skulle vilja känna mig lite mer fit for fight innan vi sätter in.
Är det någon som vet hur vanligt det är att embryon klarar upptiningen? Jag fick 10 st till frys så något/några borde förhoppningsvis klara sig... Fryser Sahlgrenska in enskilt eller behöver de tina flera på en gång?
Tack!
Jag mår inte så jättebra.. Har jobbat några timmar per dag sedan äggplocket, ska nämligen ha en vecka semester nu så var en del jag var tvungen att få gjort. Men blir perfekt med en vecka nu att vila ut och förhoppningsvis bli kvitt den ohss jag har.
Idag har jag mått riktigt skit, så kan inte ens förställa mig hur det är att ha den värre formen! :'( stackars dig!! Min mage är svullen, gör ont när jag går (och ibland när jag är stilla). Blir andfådd utan anledning.. Usch.
Men det är förstås värt det i slutändan. :)
Har du fått mens och ägglossning tillbaka nu? Du gör nog klokt i att vänta tills du mår okej igen! :) blir det lite bättre hela tiden?
Jag vet inte svaret på dina frågor men är intressant för mig med, vi fick ju 5st till frysen. Med 10st känns det som att ni har väldigt goda chanser. De fryser ju endast in de som är av högsta kvalitet. :) Ska du få tillbaka i naturlig cykel?