MissGbg skrev 2015-10-10 00:51:11 följande:
Det blir säkert jättebra att få vila ut en vecka nu utan att behöva jobba! Vet så väl hur det är att "bara behöva gå in för att fixa ett par saker...". Försökte själv göra det två dagar efter äggplock men då hade jag så ont att jag svimmade på väg till jobbet. Det var kroppens sätt att tala om att det var vila som gällde! Nästan fyra veckor senare kunde jag gå tillbaka igen, dock på 50%. Men ja, det blir lite bättre varje dag med några kortare bakslag, kopplat till om jag är för fysisk. Lugna dagar med promenader går bra. Bara det är ett steg framåt!
Ta det nu lugnt och vila ordentligt. Jag blev inlagd på dag 5 efter äggplock men det kan ju hända att du mår som sämst nu och att det vänder snabbt!
Japp, fick tillbaka min mens för någon vecka sedan. Ägglossning vet jag faktiskt inte men det brukar inte vara några problem med den, såvitt jag vet. Vi kommer att göra insättning i naturlig cykel.
Om någon har gjort insättning med fryst embryo så får ni jättegärna dela med er av den erfarenheten!
Skönt att det går ät rätt håll iaf, du är en superstark kvinna som orkar ta dig igenom en svår ohss! Fattar inte hur du orkat!
Jag mådde väldigt dåligt inatt, vaknade väldigt många gånger med mycket ont i magen, den kändes sprickfärdig och så svullen. Jag tänkte att jag blir tvungen att åka till gynakuten idag. Mådde väldigt illa vid ett tillfälle också, kallsvettig och trodde jag skulle kräkas, men gjorde inte det. Nu på morgonen har jag ändå fått ihop nästan 10 timmars sömn och mår bättre. 0,4 kg hade jag gått upp från igår. Hoppas att det värsta är över nu, man blir ju orolig!
Vad bra att du fått tillbaka mensen :) då är det ju bara att köra så snart du mår bättre! Hur funkar det, tar du ägglossningstest hemma då tro och hör av dig när det är positivt? Spännande!