• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • Nenna9

Ni tjejer som testat väldigt tidigt och fått positivt, något spec test som är bättre och känner av tidigare? De flesta testen säger ju att max 4 dagar innan beräknad mens, men ni såg väldigt tidigare än så vad jag förstår? Olika från person till person kanske, någon som vet?

• Niyoh81

Testade idag men fick självklart inget plus. Men de var inte morgon urin och va väldigt utspätt eftersom ja druckit endel idag. Visst kan de påverka på G-Testet när de är innan mens? Ska ha nu på måndag.

Eller är de nått ja bara fått för mig. Att man ska ta på morgong

• Sessie
    Nenna9 skrev 2015-08-27 15:32:16 följande:

Ni tjejer som testat väldigt tidigt och fått positivt, något spec test som är bättre och känner av tidigare? De flesta testen säger ju att max 4 dagar innan beräknad mens, men ni såg väldigt tidigare än så vad jag förstår? Olika från person till person kanske, någon som vet?

Morgonurin är ju allra bäst.
    Jag har kört test från gravidkollen.se
    Snabb & diskret frakt å dessutom billigt. Beställer man innan kl 16  har man nästa vardag redan.
    Det är säkert olika från person till person. En del får plus väldigt tidigt och en del plussar senare än bim..  Så om du får neg så kan du fortfaande vara gravid !

Det är därför jag inte misströstar =) Har BIM i morgon och jag hr inte fått plus. Sen kan det ju vara så att jag inte ens är gravid iofs men .. Jag har ingen mensvärk eller några känningar alls..

• misslina
    Sessie skrev 2015-08-27 12:31:24 följande:
    Ja jag hoppas att det inte är kroppen som spelar mig ett spratt ..
    Mått illa hela dagen så fick gå hem från jobbet för klarade inte mera. Jobbar på hotell å gör lite allt möjligt.. Kände dofter från både kök å restaurang å fick kämpa för att inte göra någon min så någon skulle förstå hur illa jag mår..
    Är jävligt envis så jag är inte den som går hem i första taget ...
    Åh så spännande :)
  • Nenna9
    Sessie skrev 2015-08-27 17:37:59 följande:

Morgonurin är ju allra bäst.
    Jag har kört test från gravidkollen.se
    Snabb & diskret frakt å dessutom billigt. Beställer man innan kl 16  har man nästa vardag redan.
    Det är säkert olika från person till person. En del får plus väldigt tidigt och en del plussar senare än bim..  Så om du får neg så kan du fortfaande vara gravid !

Det är därför jag inte misströstar =) Har BIM i morgon och jag hr inte fått plus. Sen kan det ju vara så att jag inte ens är gravid iofs men .. Jag har ingen mensvärk eller några känningar alls..

Tack då hoppas vi! Har BIM på onsdag men har typ från äl haft känn i äggstockarna. Nu har jag fått kraftiga vita flytningar(sorry) och på em blev jag riktigt illamående så jag fick ett par kväljningar faktiskt. Inga ömma bröst däremot. Kanske kroppen som spelar en ett spratt men man hoppas ju in i det sista:)!!
  • Sessie
    Nenna9 skrev 2015-08-27 17:46:21 följande:
    Tack då hoppas vi! Har BIM på onsdag men har typ från äl haft känn i äggstockarna. Nu har jag fått kraftiga vita flytningar(sorry) och på em blev jag riktigt illamående så jag fick ett par kväljningar faktiskt. Inga ömma bröst däremot. Kanske kroppen som spelar en ett spratt men man hoppas ju in i det sista:)!!

Ja men jag håller tummen =) Jag har också haft känningar sedan äl, sen gick det över till lätt molande värk!

Oj men det kan ju vara något . Man behöver inte ha alla symptom i början heller. Man kan ha några eller inga alls :)

• Sessie
    misslina skrev 2015-08-27 17:42:46 följande:
    Åh så spännande :)
    Ja visst är det lite spännande ändå :)
    Det är ju första försökt så lyckan vore ju total =)
  • EmPe

Jag går ju i väntan på bim som är på måndag. Veckan som gått har varit påfrestande. Dels på grund av väntan och dels på grund av att det känns som att jag har alla graviditetssymptom in the book. Övertygad om att hjärnan lurar mig så förklarar jag bort symptomen. Kunde så klart inte hålla mig..tog ett test igår på bim -4 och en svag skugga visar sig. Tog ett test till i morse och det är ett plus! Kan inte tro att det är sant. Snälla, håll tummar och tår för att detta lilla föret får stanna och växa!

• Sessie
    EmPe skrev 2015-08-28 08:49:18 följande:

Jag går ju i väntan på bim som är på måndag. Veckan som gått har varit påfrestande. Dels på grund av väntan och dels på grund av att det känns som att jag har alla graviditetssymptom in the book. Övertygad om att hjärnan lurar mig så förklarar jag bort symptomen. Kunde så klart inte hålla mig..tog ett test igår på bim -4 och en svag skugga visar sig. Tog ett test till i morse och det är ett plus! Kan inte tro att det är sant. Snälla, håll tummar och tår för att detta lilla föret får stanna och växa! phpefyFKb46869.jpg

Grattis ! Absolut ett plus ! Vilka symptom har du?:)
Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS