• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • Kissekatten2014

Jag hakar gärna på här är 30 år och efter ett turbulent år jag haft så bestämde vi att jag skulle ta ut min nuva ring och gjorde det för två veckor sen nu hoppas jag att kroppen är i ordning snart. Enligt min kalender har jag äl 6/9 men tempar mig varje morgon och ska ev prova några äl test i veckan ????.. Har inga barn sen innan..

• Sessie
    skatergirl81 skrev 2015-08-29 20:36:07 följande:
    Ja det ska du ha!! Vore ju verkligen den perfekta födelsedagspresenten!
    Eller hur :)
    Även om man blir glad för alla andra som plussar så blir man ju lite ledsen ä frustrerad själv att man får svaga streck som knappt syns :(
    Bim+3 i dag ändå..
  • Niyoh81

Är idag på Bim-1 testade mig i morse men inget plus :( har haft känningar av att de slitit och dragit i äggstockarna nu igår och idag. Men inge molande värk som ja kan ha när jag ska ha mens.

Har mått lite illa till och från men brukar görs de å lite öm i vårtorna men inge mer så.

Har inte min mens kommit på fredag ska jag testa igen.

Hoppas inte fröken röd kommer I morgon.

• Trixxilump

Nu vill jag berätta att jag la stickorna på hyllan eftersom det visat väldigt svagt då jag va beräknad äl. Några dagar senare köpte jag CB:s äl test. Dagen då jag köpte tog jag ett test men va inte en glad gubbe.

MEN två dagar senare kände jag mig väldigt konstig. Så tog ett till o gissa om jag blev glad. Där va den glada smiley med ett fast sken! :) är beräknad bim 7/9 men funderar på om mensen kan flyttas framåt då äl kom senare? Att det liksom blir förskjutet?

Kram på er

• skatergirl81
    Trixxilump skrev 2015-08-31 09:57:14 följande:

Nu vill jag berätta att jag la stickorna på hyllan eftersom det visat väldigt svagt då jag va beräknad äl. Några dagar senare köpte jag CB:s äl test. Dagen då jag köpte tog jag ett test men va inte en glad gubbe.

MEN två dagar senare kände jag mig väldigt konstig. Så tog ett till o gissa om jag blev glad. Där va den glada smiley med ett fast sken! :) är beräknad bim 7/9 men funderar på om mensen kan flyttas framåt då äl kom senare? Att det liksom blir förskjutet?

Kram på er

Jag tror att om man har regelbunden cykel så ska inte äl påverka, jag hade tidig äl nu men cykeln bör vara lika lång, men man kan aldrig veta känns det som
  • skatergirl81
    Sessie skrev 2015-08-30 22:11:15 följande:

Eller hur :)

Även om man blir glad för alla andra som plussar så blir man ju lite ledsen ä frustrerad själv att man får svaga streck som knappt syns :(

Bim+3 i dag ändå..

Har du tagit nåt tesr imorse? Borde ju vara starkare nu?
  • Sessie
    skatergirl81 skrev 2015-08-31 17:28:01 följande:
    Har du tagit nåt tesr imorse? Borde ju vara starkare nu?
    Tagit digitalt å det säger "inte gravid " så jag får väl tolka det så...
    Men vart är mensen då?
    Bim+5 i dag ... Vi åker till Barcelona på torsdag så jag får göra nytt då å är det fortfarande neg så är det väl bara att vänta...:( sjukt frustrerande
  • skatergirl81
    Sessie skrev 2015-09-01 04:31:27 följande:

Tagit digitalt å det säger "inte gravid " så jag får väl tolka det så...

Men vart är mensen då?

Bim+5 i dag ... Vi åker till Barcelona på torsdag så jag får göra nytt då å är det fortfarande neg så är det väl bara att vänta...:( sjukt frustrerande

konstigt att mensen är så sen..brukar den vara det...oregelbunden? Så tråkigt att höra gumman!
  • Sessie
    skatergirl81 skrev 2015-09-01 17:59:25 följande:
    konstigt att mensen är så sen..brukar den vara det...oregelbunden? Så tråkigt att höra gumman!
    Ja faktisk. Nej den brukar inte vara det. Även när jag hade spiralen så var den ändå punktlig.
    Ja jag förstår inte faktiskt =(
  • skatergirl81

[quote=75705855][quote-nick]Sessie skrev 2015-09-01 19:30:38 följande:[/quote-nickkommer faktisk. Nej den brukar inte vara det. Även när jag hade spiralen så var den ändå punktlig.

Ja jag förstår inte faktiskt =([/quote]

Jag skulle få värsta hoppet om jag var sen så förstår om du blir ledsen...ska du ta nåt mer test? Inga tecken på att mensen kommer som mensvärk eller så?

Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS