• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • sandra84

I Borås är det besöksförbud på patienthotellet pga rs-virus.

Elenic det kommer gå jättebra. Din kropp har ju redan förberett med två barn innan. Men hoppas för din skull att det drar igång av sig självt.

• Reflexen

Ja, vi är på sjukhuset. I min famn vilar en mycket söt och perfekt liten flicka! hon föddes ikväll och vi väntar nu på plats på BB. Det blev snitt då hon var stressad i magen och hjärtljuden gick ner. Nu mår hon dock bra. Jag med, är så lycklig.

• mialinden

Grattis Reflexen! Tur att ni mår bra båda två och njut nu av att hon äntligen kommit.

• Carabellis kusp
    Reflexen skrev 2016-03-30 00:36:48 följande:

Ja, vi är på sjukhuset. I min famn vilar en mycket söt och perfekt liten flicka! hon föddes ikväll och vi väntar nu på plats på BB. Det blev snitt då hon var stressad i magen och hjärtljuden gick ner. Nu mår hon dock bra. Jag med, är så lycklig.

Grattis till dig och er! Så otroligt att HON är här till slut <3 vad bra att ni är ok trots dramatik.
  • Madski
    Reflexen skrev 2016-03-30 00:36:48 följande:

Å vad härligt, en liten tjej, stort, stort grattis! Skönt att hon mår bra nu och även du hoppas jag!?
  • Reflexen

Grattis Sandra! Härligt med en snabb och bra förlossning!

Vi hade också flera studenter, de var bra allihop! Våra gick med sina handledare, så vi hade ingen "egen" dock.

• Reflexen

Tack för gratulationerna!

Har fått sova lite och ska nu vakta på sköterskorna så jag får bra smärtlindring!

Är så glad över att vi hade bra personal som tog ett snabbt beslut när hennes hjärtfrekvens gick ner. Vi var inne redan ett dygn innan, men det gick lite långsamt. Så jag fick värksrimulerande dropp. Då tog det fart ordentligt och både hon och jag ogillade värkarna. Hjärtfrekvensen gick ner från 130 till 60 flera gånger och så hade hon för högt laktatvärde (7,0/7,2). Då blidde det snitt!

• AKF

Stort grattis till er nya familjemedlem Reflexen! Verkligen skönt att höra att ni hade bra personal som tog ett snabbt beslut om snitt när det blev så med hjärtfrekvensen. Hoppas att du kan njuta nu!

• Madski

Elenic, håller tummarna för att du får en tid idag om Det inte redan startat utan igångsättning!? Kämpa på, snart är bebis här :)

Här går vi in på bf+6 idag, så snart ska jag röra mig mot verkstaden och lämna in bilen. Suck, min plan om att vara på BB nu gick inte vidare..

Svar på tråden Marsbebis 2016