AKF skrev 2016-04-03 18:00:10 följande:
Jag fattar verkligen vad du menar. Alla frågar och undrar... Trots att vi bara gått över en vecka nu. Som tur är lämnar maken imorgon och mormor hämtar dottern tidigt för att hon ska iväg på en aktivitet, så jag slipper frågor och blickar imorgon iaf. På tisdag har jag v41-UL och MVC-besök, får se vad de säger då.
Det måste vara otroligt påfrestande på alla sätt med så mycket övertid som 10 dgr. Tänker på dig!
Vad gulliga ni är hela bunten! TACK!
Tog en långsam promenad på 3km i fm, tog en timme och passade på att prata i tele med min bästa vän och bröt ihop lite. Gjorde susen för psyket, men promenaden har inte resulterat i något.
AKF skönt att du får hjälp med både lämning och hämtning imorrn! Förhoppningsvis drar det igång för dig snart så kanske du slipper ul och mvc på tisdag.
Imorrn ska min bm kolla min journal och om jag inte fött då/är inne på fl så ska hon ringa och boka tid för igångsättning åt mig och sen ringa mig. Så imorrn får jag iaf ett definitivt slutdatum om inte annat..
Btw, slemproppen lossnade lite under gårdagen, men inget mer efter det, suck och stön.
Känns som att jag kör en elefantgraviditet just nu..
Blev pizza till middag idag (noll ork för mat och disk..) och snart ska jag ta en låååång dusch innan jag ska lägga mig med ipaden i sängen och bara slöa.
Förhoppningsvis blir det positivare inlägg från min sida om inte allt för lång tid ;)