AKF skrev 2016-04-04 12:40:54 följande:
Men va f***n! Fattar frustrationen, jag hade blivit så sjukt ledsen också. På fredag är du väl +15? Får du någon förklaring, som att det är bättre att det startar av sig själv? Eller är det bara ont om tider?
Styrkekramar!
Ja, enda förklaringen var (såklart) att det är bäst att det startar av sig självt. (Som om inte alla vet det, självklart Jill väl alla det, men just KU känns det vääääldigt avlägset..) Sa dock till henne att min förra fl började med värkar på bf+9. Och när jag kom in då var jag öppen ca 4cm och sen fick dom ändå Ta hål på hinnorna.. Så jag ifrågasatte rejält varför dom inte kan ta hål på hinnorna nu också? Var ju öppen 2,5cm i fredags.. Fick iaf en tid imorgon för bedömning på Danderyd för att se vad dom säger..
När sambon fick info kontrar han med kommentaren "är inte det onödigt, kanske lika bra att vänta till på fredag.." Slängde på luren i örat på honom och skickade iväg ett sms om att jag klarar mig själv imorrn.. Tog inte många sekunder innan han ringde upp och bad om ursäkt..
Som sagt, mitt psyke är lite instabilt just nu. Bestämde mig nyss för att skärpa till mig och då får jag sms från min mamma som undrade om jag inte ska få tid för igångsättning i veckan. Välmeningen, absolut, men min reaktion på Frågan var frustration och grått..
Tips för att bli lite positiv?
Btw, har nu på fm käkat upp godiset som jag hade packat ner i BB väskan, kommer garanterat hinna köpa nytt flera gånger om med tanke på noll känningar..
AKF, hur är det för dig? Några känningar!?
Jag trodde inte att jag skulle bli såhär knäckt, men gissar att det kom med sen tvåsiffriga övertiden ;)