BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Vill att det ska bli tisdag snart så man kan få träffa bm och se vad vi ska göra och om tapphelveten har ändrats något.
Bm försöker hjälpa mig med allt hon kan göra för att det ska sätta igång utan igångsättning.
Men hoppas ju mest på att lillen har kommit ut innan tisdag med.
Bf+7 nu och det är så frustrerande.
Åh, jag förstår din känsla. Alla mina förvärkar är idag fullständigt bortblåsta, vilket gör mig ännu mer pessimistisk. Och jag har inte ens passerat BF...
Fräckt! Inatt har jag varit vaken sedan halv tre med regelbundna sammandragningar ca var 15 minut - för mesiga för att göra direkt ont, men tillräckligt starka för att få mitt adrenalin att pumpa. Men sedan jag klivit upp och fått barnen till skola och förskola har de bara slutat!! Störande! Ska det vara kan det väl vara ordentligt?!
Just nu längtar jag på riktigt efter smärta, hur sjukt det än låter. Sådan där kraftig smärta som tvingar mig att vika mig dubbel över närmaste byrå. Jag är kanske inte ensam? Kanske kan vi använda frustrationen till något konstruktivt - som uppladdning inför förlossningen till exempel! Jäklar var taggade och redo vi kommer vara!
Fräckt! Inatt har jag varit vaken sedan halv tre med regelbundna sammandragningar ca var 15 minut - för mesiga för att göra direkt ont, men tillräckligt starka för att få mitt adrenalin att pumpa. Men sedan jag klivit upp och fått barnen till skola och förskola har de bara slutat!! Störande! Ska det vara kan det väl vara ordentligt?!
Just nu längtar jag på riktigt efter smärta, hur sjukt det än låter. Sådan där kraftig smärta som tvingar mig att vika mig dubbel över närmaste byrå. Jag är kanske inte ensam? Kanske kan vi använda frustrationen till något konstruktivt - som uppladdning inför förlossningen till exempel! Jäklar var taggade och redo vi kommer vara!
Alltså.. Jag lider verkligen med er som väntar! Håller alla tummar och tår för att det ska dra igång nu!! Kram till ER!
Är 6 dagar förbi BF idag, och inga tecken på att lillen vill komma
Man får trösta sig med att den kommer så småningom även om det känns som om att det aldrig vill komma ut :-P
Känns som om att man försökt med det mesta för att få igång det hela, men händer ingenting ![]()
Då har man fått tid för igångsättning på måndag skönt med ett start datum iallafall men tråkigt att kanske behöva bli igångsatt,
Bm kolla tappen och den var oförändrad sen förra gången det ända var att lillen har sjunkit ner lite men inget annat.
Grattis till er som har fått era bebisar! Jag lyder med er som inte har fått än medgång lver bf, vet att det e skitjobbigt att vänta de sista dagarna! Men snart är era bebisar här!! <3
Mina stygn har börjat göra ont och skava, ni som har fått barn tidigare och sytt, kommer ni ihåg hur länge stygnen satt i?
Har ju blivit sydd alla mina tre förlossningar, men kommer inte ihåg när stygnen släppte..