BF april 2016
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hej!
Ja, då var det dags igen :) Andra barnet för oss, plussade i förrgår. Nervöst men väldigt spännande. Men hur orkar man en 2-åring samtidigt?;)
Några fler som precis plussat?
Hur gick UL? Hoppas alla kontroller var ok. Hur är reglerna där ni bor vad gäller igångsättning? Här i Sthlm sätts man igång senast på 42+0. Vi åker in imorgon till sjukhuset så jag hoppas verkligen att imorgon (eller senast övermorgon) har vi vår lille kille i famnen! )
Grattis till er!
Hej!
Har inte varit så aktiv på att skriva här, mer än något i början, men har läst varje dag.
29/4 kl 00:30 dagen innan BF kom vår Liam till världen. 3292 gram 51 cm lång.
Den bästa och snabbaste förlossningen av alla mina 5 =)
Grattis!! )
Vi åkte in igår för att få igångsättning men då visade det sig att jag redan var öppen 4 cm och hade lite värkar (som jag dock knappt kände av för de var så svaga). Så man spräckte bara hinnorna och sedan började värkarna bli starkare och starkare. Vi var klara inom 4 timmar och vår lille kille föddes också den 4/5 dock kl 23.01. ))) Kul att de är födda samma dag! )))
Hur går det för alla med era små underverk? :)
Emmie är snart 4 veckor, hon accepterar inte att ligga ner alls så bärselen är min bästa vän just nu, bävar dock för den dagen det blir regn eftersom hon inte ens vill ligga i vagnen, annars är hon super snäll, sover bra på nätterna och är vaken nästan hela eftermiddagen/kvällen. Annie (min 1åring) är super snäll mot lillasyster, var lite orolig för hur hon skulle reagera, dock blir hon lite sotis eftersom jag måste bära på Emmie hela tiden, men det fixar vi alltid, man har ju 2 armar så blir ofta ett barn på vardera arm ;) man är väl kvinna haha.