BIM September
E som i Elin jag känner det samma. Mitt humör och molande samt bröst. Är nog skengravid och jag tror hag nyss haft ÄL eller om hag haft två för kändes som ÄL även runt 22. Illamåendet har försvunnit lite nu. Nu får tiden gå fort
E som i Elin jag känner det samma. Mitt humör och molande samt bröst. Är nog skengravid och jag tror hag nyss haft ÄL eller om hag haft två för kändes som ÄL även runt 22. Illamåendet har försvunnit lite nu. Nu får tiden gå fort
Ni som ÄL-testar. När brukar ni ta dom? Vilken tid ungefär? :)
Jag har sån värk i tjejmagen. Känns som när mensen ska komma. Först tänker jag men jag känner nog efter för mycket. Försöker leka med min dotter men men har så ont att det är svårt. Är ju jätte långt kvar till BIM 12/9. Funderar på om jag kunnat haft 2 ägglissningar denna månad.
Men hur blir det om den första blir befruktad men inte fastnar och lika med nummer två. Får man mens två gånger då?
Grattis canada
Varför tror du att du haft det, kan man ens ha det?
Varför tror du att du haft det, kan man ens ha det?
Kanske gravid då...hoppas hoppas
Lustigt att det skrivs om två äl. Jag har aldrig upplevt detta tidigare men den här månaden hade jag kraftig älvärk redan 9 dagar efter mens, tydliga äl flytningar dag 10. Sedan inget. Dag 12 värk igen och äl flytning dag 13.
Läste att två ägg som släpps samma månad inte alls behöver komma precis samtidigt. Chans på tvillingar ????
Under de månader vi försökt har jag haft så mycket konstiga symtom så jag vet inte vad jag ska tro. Det är nog bäst man inte tror innan det finns tester som visar att man har rätt
Grattis till er bådadera ser ut som positivt