• mariafii

BIM September

Här har vi 20 månaders att ta hand om och så pluggar vi

Har en dotter född december 2013
  • mariafii

Moneal- det svartvita tycker jag att de syns lite. Spännande då får vi båda vänta någon dag till och se

• mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 08:20:33 följande:

Här är en till bild, kanske syns bättre?

Ja där syns det bättre. Ser verkligen ut som en skugga. Mitt syns också lite bättre i verkligheten men är livrädd för spökstreck. Men mitt kom också inom tiden. Bara så störande att digitala visade inte gravid
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 08:31:40 följande:

jag har inte vågat ta ett digitalt haha har 2 hör hemma men är snål ;)

Mm jag hade två men slösa ett i helgen då jag skulle dricka för att säkert inte visa något och så andra idag (attans) men om de visar lite mer imorgon så kör ;) för du ska testa imorgon?
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 09:14:12 följande:

Tog du på morgon urin?

jag råkade gå på toa vid 05.00 och detta tog jag 06.45 tyvärr, får försöka hålla mig nästa gång! ;)

Ja på morgonurin. Gick på toa vid 00.30. Men molar massor nu och mår lite illa. Jobbig väntan till imorgon.

Lunda jag vet precis hur det känns. Första barnet tog 10 gånger och frustrerande med alla andra pluss. Men plötsligt händer det
  • mariafii
    Lunda skrev 2015-09-08 10:14:49 följande:

Eftersom det var så lätt att bli gravid med dottern (första försöket) så börjar ju tankar gå runt direkt om det inte vill sig. Trots att jag är fullt medveten om att det är normalt att det tar några månader.

Den logiska hjärnhalvan säger en sak och den känslomässiga en helt annan :P

Förstår dig precis. Tänk att man ska nojja så hela tiden;p
  • mariafii

Kunde inte vänta då jag känner mig jätte gravid. Kissade senast för 3 timmar sen och nu inte testat på morgonurin men fick ändå pluss :) gick på första försöket fast de egentligen inte är bästa tillfället men är väl då det är klart de blir. Det löser man
  • mariafii
    Moneal skrev 2015-09-08 13:51:00 följande:

Åh men Grattis! ska kanske våga mig på ett annat test jag oxå då ;)

gud så roligt :) :)

Gör de eller om du orkar vänta till imorgon :) tack och helt sjukt
  • mariafii
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-08 14:19:10 följande:

Grattis grattis.. Har bim nu på måndag den ändra sig efter jag tagit tempen i morse och fyllde i den så jag antar jag missat äl med denna månaden..

Hur har ni mysigt där runtomkring då?
  • mariafii
    Miniflicka93 skrev 2015-09-08 15:31:20 följande:

Bim -4 för dig idag va? Beställde precis själv hem 2 stycken Cb plus. Har bim -4 i morgon!! Hade tänkt försöka hålla mig till iaf bim -3 men kanske testar redan i morgon! Ett stort grattis till ditt fina plus <3 vad har du känt för symtom innan bim?

Ja precis bim-4 idag. Har frusitoch svettats och mått lite lite illa. Konstig i magen och molande värk. Idag har värken varit jobbig och illamåendet lite värre. Vet det är tidigt så blev lite förvånad men känner mig gravid. Tack så mycket
Svar på tråden BIM September