BIM September
Kan det ha o göra med var ägget befinner sig när spermien möter den? Kanske ägget nästan var framme vid livmodern typ.
Hehe ja ja, bara o vääääääänta. Som jag avskyr att göra. ^^
Kan det ha o göra med var ägget befinner sig när spermien möter den? Kanske ägget nästan var framme vid livmodern typ.
Hehe ja ja, bara o vääääääänta. Som jag avskyr att göra. ^^
Grattis LindaPernilla :)
Här testade jag också fast negativt. Är1 vecka kvar till bim så vet ju att de är tidigt. Men mått så konstigt de senaste och ska på fest idag så ville vara helt säker att jag i te synligt är gravid. Dricker typ aldrig men jag kör på att så länge jag inte har positivt test så kör jag mitt liv som vanligt. Men därav tog jag ett digitalt. Var ju först osäker på ÄL om jag haft två men då va de nog bara en och bim om en vecka. Försöker slappna av mer och inte känna efter så mycket
Ja man såg det ganska tydligt och det är rosa så jag tror det med men jag vågar inte riktig tro på det ändå. Och min kamera suger! Nåja. Idag ska jag springa tjejmilen. Blir alltid så orolig att sånt ska framkalla missfall. Sist tog jag studenten och åkte studentflak, då var jag sjukt orolig med. Men visst ska det inte vara ngn fara?
Jag har blivit galen. Man ska inte kolla gamla test men har fått ett troligt spökstreck från 2/9 tycker jag ser skuggor hela tiden men jag har nog verkligen bara blivit galen. Borde ju ökat isåfall och tog ett digitalt i lördags som inte visade något. Men fortfarande väldigt ont i tjejmagen alltså molande värk. ÄL +9
Då finns chansen än, det brukar inte ge utslag förrän äl+8-9 :) HÅller tummarna!
Nån som vet hur tempen är efter äl, min har bara stigit..
Första cyklen jag tempar.. Har en hel vecka kvar till bim..

Efter blinkande gubbe på Äl-testet sen i fredags fick jag äntligen en fast glad gubbe idag! Visst är då idag och imorgon viktigast att mysa? Har iofs kört varannan dag sen fredags.
Min erfarenhet är att digitala ät känsligare och kräver mer hcg. Ser svagt så om någon dag är det nog starkare