Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Malle - vi har haft det kämpigt med utvfas ett tag nu, hoppas det snart går över för oss båda.
Grattis till lillen idag Serah!
Grattis till killen serah :) hoppas att feber och allt ger med sig snart.
Vi har tagit steget in i en ny utvecklingsperiod för lillan och det märks. Hon bryter ihop vid minsta motgång och hela världen blir katastrof. Hoppas verkligen att det ger med sig till helgen när vi ska åka till mina föräldrar. Ska bli roligt och se vad hon ska lära sig denna gång, när hon blir på bättre humör ;)
Nu ska vi iallafall iväg till ÖF så hon förhoppningsvis blir jättetrött till kvällen ;)
Grattis till lillen Serah! Trist att ha hade feber men gott med tårta :)
Malle - vi har haft det kämpigt med utvfas ett tag nu, hoppas det snart går över för oss båda.
Samma här alltså.hon kastar sig o blir hysterisk för allt som man säger till samma vid på och avklädning o blöjbyte osv. Dick inte vid duschning.
Verkar det hålla i sig?
Tack, jo det är sant. Bara det att vi får gäster redan i morgon. Men aa nu är kl snart 01 och jag är mer eller mindre klar iaf :)
Mannen har mått bättre idag så kan ju hoppas på hjälp från i morgon :)
Samma här alltså.hon kastar sig o blir hysterisk för allt som man säger till samma vid på och avklädning o blöjbyte osv. Dick inte vid duschning.
Verkar det hålla i sig?