Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Här är det fortsatt lugnt. Ingen mer som trillat dit o lillan har mått bra sedan igår fm. Fortsätter det så här kan vi ha kalas imorgon kväll!
Pco hur går det för lillan?
Kaoset över för denna gång! Eller kalaset menar jag ju ;) äldsta hade jättekul o två timmars kalasande körde slut på föräldrarna iaf! Bara mellan som somnat. Lillan kan inte komma till ro o äldsta har nyss fått höra klart på andra Harry potter boken. Nu hoppas jag de två vakna barnen snart knoppar in! Behöver lite tid i soffan!
Kaoset över för denna gång! Eller kalaset menar jag ju ;) äldsta hade jättekul o två timmars kalasande körde slut på föräldrarna iaf! Bara mellan som somnat. Lillan kan inte komma till ro o äldsta har nyss fått höra klart på andra Harry potter boken. Nu hoppas jag de två vakna barnen snart knoppar in! Behöver lite tid i soffan!
Hejja hejja :) skönt att magen vart bra. O kul med kalas men skönt när det är över :)
Hur gör ni med lillans kalas? Ska bi ha tårta osv? Fiskedamm? För här kommer det lite äldre barn oxå nämligen. Hmm.,
Här har magen vart lugn i 2dygn o nu på morgonen kom kräkningarna tillbaka. Suck! Stackars liten o stackars en stressad mamma.