Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Pco - hur går det för lillan?
Tycker lillen verkar bättre med kräkandet men jag börjar tro att detberor på magmunnen, för det kommer alltid när han ätit för mycket. Inget från vården än.
Nu har han istället blivit smittad av mellersta, så nu har han ont i halsen och feber plus hosta, såndär som man verkligen hör att det gör ont :( och inte kan vi sova under dagen heller. De borrar i betong för att laga några rör och det låter förfärligt illa. Istället blir det långa promenader. Tur stt det är fint väder iaf.
Hoppas det vänder nu pco! Men diarrén gör ju att hon förlorar vatten på det sättet. Tycker vården ska lyssna på er!
Ska påbörja bakning av tårtan ikväll hade jag tänkt :)
Det blir ett litet firande imorgon. Det brukar ändå bara vara få som kommer, bara min mamma och svärmor. Ibland kan min pappa komma men nu har han inget körkort såndet blir inte av nu. Svärfar kommer någon dag efter, i helgen kanske.
Men det är bara bra att det blir så nu för lillen har fått krupp och hög feber vilket resulterade till noll sömn för nig under natten. Han har fått sova på mig för att komma upp i sittande sovställningen. Nu har han bara lite feber och jag hoppas den inte höjs mer nu
Det blir ett litet firande imorgon. Det brukar ändå bara vara få som kommer, bara min mamma och svärmor. Ibland kan min pappa komma men nu har han inget körkort såndet blir inte av nu. Svärfar kommer någon dag efter, i helgen kanske.
Men det är bara bra att det blir så nu för lillen har fått krupp och hög feber vilket resulterade till noll sömn för nig under natten. Han har fått sova på mig för att komma upp i sittande sovställningen. Nu har han bara lite feber och jag hoppas den inte höjs mer nu
Vi har tagit steget in i en ny utvecklingsperiod för lillan och det märks. Hon bryter ihop vid minsta motgång och hela världen blir katastrof. Hoppas verkligen att det ger med sig till helgen när vi ska åka till mina föräldrar. Ska bli roligt och se vad hon ska lära sig denna gång, när hon blir på bättre humör ;)
Nu ska vi iallafall iväg till ÖF så hon förhoppningsvis blir jättetrött till kvällen ;)
Grattis till lillen idag Serah!