Trassel14 skrev 2015-12-08 23:20:42 följande:
Hur går det för alla? :)
Gick med i tråden för några veckor sen men inte varit super aktiv. Förra veckan fick vi reda på svaret ifrån fostervattensprovet och bebisen har samma balanserad translokation som mig. Läkarna ansåg att barnet var friskt :)
Idag var vi på RUL och där inne fanns en livlig krabat, är inte alls stor trots att jag är i v18+3. Dom flyttar fram mig hela tiden, så nu är BF 7 maj istället. Dessutom hemlighetsfull så vi fick inte veta könet så nu får vi vänta tålmodigt på brevet ifrån fostervattensprovet :)
Var härligt!
För oss går det bara bra! Är i vecka 18 nu (17+4) och på fredag är det dags för RUL! Så himla mysigt! Vi är då nyfikna på lillgrodan där inne så vi spricker! Äldsta sonen (11 år) är inte lika taggad, haha. Dock så ändras det väl vid ankomst

Den minsta (3 år) är supertaggad, berättar för varenda människa han möter att han ska bli storebror & hur mycket han ska lära bäbisen
Jag är fortfarande väldigt trött! Jag kan styra mina arbetstider mycket själv & är tacksam för det! Vissa dagar behöver jag spendera i pyjamasen & sedan få gå och lägga mig tiiiìdigt igen!