Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 20:03:04 följande:
Jag vet inte risken finns ju att jag börjar skrika rasist och muslimhatare om du länkar till en artikel som säger något negativt om muslimer.... Nej vänta, det var ju du....
Nu ska vi se hur du bemöter det här nästa gång. Oavsett vet vi att vi kommer få höra saker OM dig själv, maskerade i dina åsikter om andra...
Detta ska bli intressant. Väntar ihärdigt!
Nädå, men något i stil med det du redan tryckt ur dig här i tråden. (pk-floskler, pk-predikan, något befängt om islamisering, världshjälte med PK övertygelser, PK-bubbla, samt att du spyr på såna som mig)
Min åsikt om människor som dig lämnar vi osagt, eftersom min ärlighet säkert skulle resultera i en avstängning eller så något dygn.
Jag är inte förutfattad i mitt tänkande utan dömer individuellt. Och jag måste säga att du är riktigt underhållande faktiskt. Särskilt känsloutbrotten tidigare i tråden, och hur du använder "PK" som skällsord för att betona din ilska i vart och varannat inlägg. Och hur du anser att vi "PK-predikare" är rasister i något känslomässigt sammanhang när du snurrade iväg längre bak i tråden.