• Anonym (TS)

Tjejer är jag för lång?

Mår helt sinnessjukt dåligt över min längd... Man har ju hört att tjejer gillar långa killar men då menar ju tjejer bara normallånga killar på 180 cm vilket ändå blir långt för er flesta tjejer. Jag är själv 189 cm lång och känner mig som en jätte, känner mig bra lång bara runt killar men runt tjejer så känner jag mig verkligen som världens längsta människa typ..

Hur ser ni tjejer på killar som är så pass långa? Är det attraktivt eller är det för långt och blir typ lite oattraktivt för att killen ser så sjukt lång ut/längdskillnaden blir för stor eller hur tänker ni om så långa killar som mig? Skriv gärna eran egen längd också :)

• Svar på tråden Tjejer är jag för lång?
  • Anonym (111)

Jag älskar långa killar. Ju längre ju bättre. Har hänt att jag dissar killar för dom är för korta.

• Anonym (A)

Jag är en pytte på 155 cm och jag tycker att längd är enbart positivt!
    Min man är 188 cm och de som passerat revy i yngre dagar har varit allt mellan 185 cm och 192 cm.

• Anonym (TS)
    Anonym (111) skrev 2015-09-30 14:59:31 följande:

Jag älskar långa killar. Ju längre ju bättre. Har hänt att jag dissar killar för dom är för korta.

Måste väl ändå finnas någon gräns, typ efter 2 meter borde de ju bli lite väl långt? Hur lång är du själv? :)
  • Anonym (Jag då)

Nu är jag gift sen länge, men på tiden som singel hade du varit för lång för mig ja. Tycker helt enkelt inte långa killar är attraktiva. Blir inte praktiskt heller. Tungan ute Gränsen går vid ca 183 för jag är själv 163. Men många gillar långa killar,speciellt tjejer som är långa själva. Har en bekant som är 199 och gift sen snart 30 år.

• Enasikt

Personligen dras jag inte till män över ca 180cm. Men så är jag bara 155cm.
    Vet dock att många gillar långa män (180-200cm)

• LFF

Jag gillar långa killar! Så nej, för mig är du inte för lång. När man börjar bli över 2m är det mer att det är opraktiskt som är problemet skulle jag tro (måste böja sig för att komma in genom dörrar, specialbeställa sängar etc).

• tulip79

Min sambo är 196 cm o det är inget jag tänker på. Jag är ca 20 cm kortare. 189 cm är väl inte så ovanligt? Vi har många manliga vänner som är kring 190 cm.

• Anonym (TS)
    Anonym (A) skrev 2015-09-30 15:00:49 följande:

Jag är en pytte på 155 cm och jag tycker att längd är enbart positivt!
    Min man är 188 cm och de som passerat revy i yngre dagar har varit allt mellan 185 cm och 192 cm.

Hur ser du på så långa killar då? Tänker du shit jävlar vad lång eller bara typ rätt lång fast ändå normal?
    Anonym (Jag då) skrev 2015-09-30 15:02:04 följande:

Nu är jag gift sen länge, men på tiden som singel hade du varit för lång för mig ja. Tycker helt enkelt inte långa killar är attraktiva. Blir inte praktiskt heller. Tungan ute Gränsen går vid ca 183 för jag är själv 163. Men många gillar långa killar,speciellt tjejer som är långa själva. Har en bekant som är 199 och gift sen snart 30 år.

Precis de där jag menar, därför jag frågar haha...

• Anonym (111)
    Anonym (TS) skrev 2015-09-30 15:01:25 följande:
    Måste väl ändå finnas någon gräns, typ efter 2 meter borde de ju bli lite väl långt? Hur lång är du själv? :)
    Har träffat en som var 2 meter förut, inga problem :) Jag är 170 cm.
Svar på tråden Tjejer är jag för lång?