• Anonym (TS)

Tjejer är jag för lång?

Mår helt sinnessjukt dåligt över min längd... Man har ju hört att tjejer gillar långa killar men då menar ju tjejer bara normallånga killar på 180 cm vilket ändå blir långt för er flesta tjejer. Jag är själv 189 cm lång och känner mig som en jätte, känner mig bra lång bara runt killar men runt tjejer så känner jag mig verkligen som världens längsta människa typ..

Hur ser ni tjejer på killar som är så pass långa? Är det attraktivt eller är det för långt och blir typ lite oattraktivt för att killen ser så sjukt lång ut/längdskillnaden blir för stor eller hur tänker ni om så långa killar som mig? Skriv gärna eran egen längd också :)

• Svar på tråden Tjejer är jag för lång?
  • Anonym (S)
    Anonym (TS) skrev 2015-10-01 17:21:01 följande:
    Oj det var väldigt stor längdskillnad, kändes de aldrig som att han var för lång? :)
    Nej, i vilka sammanhang skulle det vara? Det är ju inte direkt något som fungerar annorlunda mot för med en kortare kille, förutom att man får kolla lite mera uppåt när man pratar.
  • Eena

Älskar en lång man. Helst ska han vara bred också. Mycket man är bra

• Anonym (?)

189 cm är väl inte långt?
    Har många vänner som är 200 - 205 cm långa och upplever jag som ganska långa.
    Hade en arbetskamrat som var 216 cm, det var LÅNGT. Inte för att jag tycker att det hade varit något problem med det, men han upplevdes som lång. Hade problem med dörröppningar osv.

• Anonym (Kung att vara lång)

Jag är 1,98 och brudarna flödar !

Skaffa lite självförtroende mannen !!:)

• Anonym (Pluttan)

Nä.

Längden har aldrig påverkat mitt val av man.

• Anonym (B)

Nej , du är inte för lång.

Jag föredrar 190 - 195 cm när det gäller killar , men 183 + är okej.

Inte kortare.

• K grrl

Min exman är 187, min nuvarande 192. Har också haft pojkvänner på 185, 200, 198 och 205. Är det svar nog?

• Anonym (Va?)

Är du en kille alltså?

Sen när är 189 långt? Det är väl typ medel?

Jag är tjej och 169 lång, och den hetaste jag dejtat var 205 cm, finns inget sexigare än långa killar.

in nuvarande kille är 184 cm lång och han är medel/kort i mina ögon.

• Anonym (mor)

Tyvärr! (för alla korta killar) så är min erfarenhet (och syns ju också här i tråden) att tjejer vill ha långa killar. Sådan är jag själv också. En lång kille upplevs som trygg och manlig och man själv får känna sig kvinnlig och liten. Ja det låter Jane Austen men jag tror inte dagens "feministerier" kan ändra på det. MEN ingen regel utan en massa undantag....kolla in Victoria Silvstedts pojkvän......(hahahahaha)

• Anonym (tja)

Nej det är jättemysigt med långa män! Jag är medellång 169cm och min man 191cm får mig att känna mig nätt och kvinnlig. Men samtidigt vill jag betona att kärlek inte sitter i längden. Jag har varit dödskär i en kille som var någon cm kortare än jag.

Svar på tråden Tjejer är jag för lång?