• Inheaven

Junibebisar 2016

Moneal skrev 2015-11-04 19:08:38 följande:

Oj!

haha ja så kan det vara,vissa är ju besatta av att få veta men det går nog inte mer än genom ul :)

Pendeln med ring i kedja?

Det visar alltid kille på mig än så länge och här sitter jag med 3 flickor :)

Roliga test som man får ta med en nypa salt :)

Jag som är lite medial av mig använder pendel ganska ofta och det stämmer faktiskt.

Den har talat om för mig att jag ska få (flicka,pojke,pojke,flicka)

Idag har jag flicka,pojke, får jag en pojke nu så blir detta väldigt trevligt.

:)
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-11-04 20:14:50 följande:

vad roligt!!

ja på vissa stämmer det ju :)

Jag är öppen för det mesta och det är kul att testa :)

hur tidigt kan man köra pendeln?

Ja eftersom den sagt vilka barn jag kommer få så kan man kolla det när som helst. Jag har kollat vad jag väntar nu och den säger pojke så det stämmer med vad den sa för typ 6-7 år sen :)

Jag har frågat om annat med. Jobb,familj, ekonomi mm.
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-11-04 20:29:20 följande:

spännande :)

Ja det värsta är att jag spådde att en av tjejerna här skulle få mf och det fick hon :( tänkte att svaret skulle bli positivt så jag kunde lugna henne men när jag fick det svaret så vågade jag inte skriva... man känner sig nästan som en idiot.
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-11-04 21:06:59 följande:

Ja tyvärr är det ju baksidan med allt, att man inte alltid får roliga resultat :(

har du spått på fler? :)

Nej har inte vågat. Men har fått lite känslor hit och dit med några. Det är ofta med såna som visat sig vara oroliga...

Om du vill veta så har jag bra känslor om din graviditet och visste att ditt ul skulle gå bra :)
  • Inheaven
    Wielkip skrev 2015-11-04 21:28:52 följande:

Jag kan inte spå i ordets rätta mening, men jag är otäckt duktig på att "gissa" rätt kön, datum, poäng i sportmatcher etc. Gissade bl.a. rätt kön på båda mina barn och rätt födelsedag för min yngsta, 5 dagar innan bf. Har gissat exakta resultaten på sambons senaste 5 fotbollsmatcher osv osv osv :>

Det är en viss del av medial utveckling. Så du kan nog räkna in dig i den kategorin ;)
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-11-04 21:29:09 följande:

skönt att höra :)

känner mig lugn nu, har det gått så här långt utan problem så borde det gå hela vägen :)

Ja du kan känna dig lugn ;)
  • Inheaven
    Mamma Lotta skrev 2015-11-04 22:06:12 följande:

Inheaven, jag hoppas på en tjej denna gång, men tror att det är en kille, vad ser du? Om du vill svara förstås!?

Jag kan se vad pendeln säger imorgon, går det bra?
  • Inheaven
    Mamma Lotta skrev 2015-11-04 22:06:12 följande:

Inheaven, jag hoppas på en tjej denna gång, men tror att det är en kille, vad ser du? Om du vill svara förstås!?

Eftersom jag är så nyfiken av mig så var jag tvungen att testa redan nu.

Jag fick inget super klart svar, men den visade flicka.

Du får gärna höra av dig och meddela om det srämde sen :)
  • Inheaven
    Jeto skrev 2015-11-05 07:01:23 följande:

Spå

Vill du spå mig? :)

Spå kan jag tyvärr inte.

Jag använder mig bara av pendel än så länge.
  • Inheaven
    En del av oss skrev 2015-11-04 22:44:34 följande:

Inheaven häftigt, har också en stark inuativ känsla, men det vore spännande om du ville gissa på mig. Om det går bra eller inte? Pojke eller flicka?

Idag var jag hos gyn, ingen BV eller svamp. Fick även en titt, tjock fin slemhinna och en hinsäck med något vitt och början på en gulkropp hitintills ser allt bra ut, hinnsäckdn mätte 6+1 men vet att det inte är möjligt att jag kan vara en vecka längre gången då jag vet senaste mensdag och äl dag.vid nästa vul är den 19 november fast hos min ordnarie gyn och då kommer det synas desto mer och hjärtaktivitet om allt går bra, men hon tyckte allt ser bra ut.

Graviditeten komme gå bra och du kommer föda en son.
Svar på tråden Junibebisar 2016