Junibebisar 2016
Här blir det inget kub, mitt landsting erbjuder knte det alls och sen är jag under 35 så tänker inte göra privat heller. :)
Här blir det inget kub, mitt landsting erbjuder knte det alls och sen är jag under 35 så tänker inte göra privat heller. :)
Här erbjuds alla KUB, så vi har tänkt att göra det.
Träffade precis läkare och blev sjukskriven 50%. Var hemma hela förra veckan. Hoppas att det funkar att jobba deltid. Hade nog kunnat bli heltidssjukskriven om jag ville, men vill i alla fall testa att jobba.
Skulle gärna vilja gå med i fb gruppen om man får. För visst fanns det en sån? :)
Ja det var skönt, behövde inte alls argumentera för sjukskrivning. Jag mår illa hela dagarna och är utslagen av trötthet, delvis pga att jag inte kan äta ordentligt pga illamåendet.
Hej, jag kan inte hitta Junibebisar 2016 på facebook, hur hittar jag den?
Fått tid på gynmottagningen vid 14 idag, inga mer blödningar idag men vågar inte hoppas ändå.
Åh i dag har jag så fruktansvärt ont i ländryggen, det molar och sticker nu efter några timmars jobb.
Hoppas foglossning en håller sig långt borta länge, vill inte ha den så tidigt denna gången. :-/
Börjat blöda igen :/
Hej! Jag är gravid nu i vecka 7+0 och härom dagen blev jag illamående och spydde trodde jag blivit magsjuk då det kom så plötsligt men nu har det fortsatt i några dagar är även hostig och Förskyld så tror det blir lite värre då men vad finns det för receptfria läkemedel mot detta? Måste jobba och inte så trevligt när jag klöks hela tiden ????
Undrar även hur man går med i Facebookgruppen ?
Kram på er
Hjärtat slog! Har föreliggande moderkaka igen dock, så kan vara det som blöder när den flyttar sig lite uppåt, hoppas verkligen det iaf. Det målade på bilden är moderkakan, livmodersöppningen är nedåt på bilden.