• Moneal

Junibebisar 2016

Inheaven skrev 2015-10-27 15:14:39 följande:

Det gick bra :)

vad härligt!!

Skönt för dig att allt ser bra ut :)
  • Moneal

Vilka underbara nyheter här inne i dag!

I går var det massor av blödningar och nu är det friska bebisar :)

Går verkligen upp och. ner.

Härligt för er alla <3

• Moneal
    Jennyyyyy skrev 2015-10-27 19:32:38 följande:

Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??

skriv ett meddelande här till Knappen så hjälper hon dig in på fb :)
  • Moneal
    princess77 skrev 2015-10-28 19:43:55 följande:

Inheaven ,detta var första VUL för att fastställa hur långt jag har gått.

Enligt sista mensen borde jag bara i vecka 8 men enligt läkaren kan jag Max vara i början av vecka 6 då man bara såg en fostersäck och ett litet foster.

Känns konstigt att jag skulle vara i vecka 6 då jag testade positivt för nästan 3 veckor sen... Tror tyvärr att det har stannat av.

Har en uppföljning nästa onsdag.

då sitter vi på samma nålar, har väntat på mitt uppfäljnings ul i 2 veckor nu och 4 nov är det dax.
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-10-28 18:43:54 följande:

Hej!

Tänkte att jag hoppar in här om man är välkommen?

Plussade 13/10 och senaste mens kan man inte gå på (lång historia) så jag går efter äl och ska på vul på måndag (kan va för tidigt). Enl min gissning är jag då i 6+0 imorgon... Andra barnet, stockholm bor vi i :)

Välkommen hit!

undrade nästan när du skulle hitta hit :)
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-10-28 20:58:56 följande:

Tack! Haha är du här med... Vad skoj :) hur långt före mig är du? Minns att du plussade kanske 1 månad innan nästan?

Ja jag gjorde ju det, men troligtvis var de första spök i alla fall, fick negativt i flera dagar efter sedan och fick ihållande + 28:e sep.

får veta vilken vecka jag är i onsdags nästa vecka.

Men tror jag är I vecka 9 nu :)
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-10-28 21:22:50 följande:

Aha ja så va det... Spännande med UL nästa vecka. Att du väntat så länge?

fick ett ul för 2 veckor sedan, enligt sista mens skulle jag då vara I v9 men de fick det till vecka 5 eller 6 då och var osäkra på om de såg något foster.

Så fick vänta i 3(!!) veckor på ett nytt nu för att se om det är så att graviditeten avstannat eller om jag hade sen äl.

Hade temphöjning 14 sep så kan varit äl då.

I så fall hade jag den på dag 27 vilket för mig är oerhört sent men inte omöjligt.
  • Moneal
    2013januari skrev 2015-10-29 06:52:27 följande:

Hade inte en aning... Vilka jobbiga veckor. Hur känner du? Tänker på egna känslan? Testen etc?

har tagit digitala och de har ju ökat så hormoner i ökande form är där ju, känns som att den lever men svårt att avgöra.

blir nedstämd vissa kvällar men tänker oftast positivt.

Är gravid tills motsatsen bevisas.

så Hopas hoppas hoppas :) :)

hur går allt för dig?
  • Moneal
    Erla skrev 2015-10-29 09:13:28 följande:

Det var fruktansvärt tomt där inne. Gyn kunde ana att det hade varit något men att det inte hade tagit sig ordentligt. Bättre lycka nästa gång! :)

men nej vad tråkigt Erla!!!!

beklagar massor
  • Moneal
    Maräng87 skrev 2015-10-29 09:30:48 följande:

Vecka 9 idag och en vecka till vul! Lite nervöst då vi redan berättat för dottern på tre år pga att jag mår så illa och inte är som vanligt. Hoppas verkligen det finns en liten ärta med pickande hjärta där inne!

På tal om mammabyxor köpte jag ett par förra veckan då jag pga illamåendet inte fixar byxor som trycker mot magen. Älskar mammabyxor!

Tänkte också på det här med MF och MA, det verkar som att "alla" råkat ut för detta här men ingen av mina nära vänner. Är det någon här inne som har ett eller fler barn som INTE råkat ut för det? Man hör ju mest motsatsen så hade varit kul med lite (missförstå mig inte nu) positiva erfarenheter :)

jag väntar mitt 4:e och har aldrig haft ma, ett mf fick jag Tack vare att jag hade spiral när jag blev gravid, visste inte om att jag var gravid utan fick veta av en slump.

trodde det var mensen som kom när jag började blöda.

Så räknar inte det som ett "normalt" mf.

Hade jag knte haft spiralen inne hade dwt antagligen aldrig hänt elit läkaren.
Svar på tråden Junibebisar 2016