Junibebisar 2016
Verkar bli svårt att dölja magen denna gången, tre täta graviditeter krävdes det för att ge mig annat än minimage, kul ändå! :D
Verkar bli svårt att dölja magen denna gången, tre täta graviditeter krävdes det för att ge mig annat än minimage, kul ändå! :D
Jag tillhör KSS, Skövde, men vi får välja NÄL om vi vill. Dock har vi dom andra gångerna åkt till KSS och det gör vi nog oxå denna svängen.
Ska till Mvc imorgon, ska bli lite kul.
Jag vill verkligen träna för att må bra nu under graviditeten. Men jag orkar verkligen inte, är så trött och frusen, kroppen säger nej. Är i vecka 6, (5+2). Är jag ensam eller känner ngn mer som jag? Kommer min ork till träning komma?
Symptom kommer och går även för oss utan blödningar (ta i trä). Så länge det inte är färskt blod ska ni inte tappa hoppet! Lite ljusrosa eller brunt kan lika gärna vara känsliga blodkärl som missfall.
Godmorgon vecka 7!
Ska försöka kriga i mig lite frukost nu efter dagislämning av de två blivande storasyskonen, jobbar hemifrån så kan tack och liv anpassa arbetet efter vad jag klarar av, och idag blir det nog inte många knop gjorda, illamående och fruktansvärd trötthet! Sov ändå 22-06:45, men det räcker inte på långa vägar :/
Hej!
Nervöst att skriva detta, inte riktigt fattat det själv....
22år - första barnet beräknat 14/6
Plussade första gången 11/10 men skall köpa ett till test påvägen till jobbet idag.
Först då vågar jag ringa mvc.
Har epilepsi men varit anfallsfri sen 2014.
Första besöket hos bm gjort nu idag, v 6+2. Hälsosamtal och lite olika tester, hatar blodproverna! Nästa besök blir den 12 nov och då ska vi kika på tider för KUB :)