• Wielkip

Junibebisar 2016

Grus grus skrev 2015-10-26 21:25:23 följande:
    Hur har det gått? 3,5 timme sedan ditt inlägg.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Väntar fortfarande på gynläkaren, men ger upp om en kvart, vill bara hem och sova.
  • Wielkip

Fått tid på gynmottagningen vid 14 idag, inga mer blödningar idag men vågar inte hoppas ändå.

• Wielkip
    Inheaven skrev 2015-10-27 12:23:06 följande:
    Är det riktigt färskt blod eller mer flytning?
    Det rinner inte men är rosablandad flytning om jag stoppar in papper..
  • Wielkip
    Inheaven skrev 2015-10-27 13:29:40 följande:
    Du ska inte stoppa in papper i underlivet :)

Då tror jag inte det är någon fara. Rosa flytning hade ju jag med.
    Har du barn sen innan, utan att blöda under de graviditeterna?
  • Wielkip

Hjärtat slog! Har föreliggande moderkaka igen dock, så kan vara det som blöder när den flyttar sig lite uppåt, hoppas verkligen det iaf. Det målade på bilden är moderkakan, livmodersöppningen är nedåt på bilden.

• Wielkip
    Inheaven skrev 2015-10-27 14:29:42 följande:
    Du ser :)

Sa ju att allt skulle gå bra.

Grattia till lilla bönan.
    Hur gick det för dig?
  • Wielkip

Hade föreliggande förra graviditeten också, dock utan blödning. Då var den i framvägg, nu i bakvägg mestadels, så det betyder förhoppningsvis att jag känner fosterrörelser tidigare, om guppyn sitter kvar tills dess :)

• Wielkip
    Inheaven skrev 2015-10-27 15:20:18 följande:
    Hej.

Kom precis tillbaka från mitt vul och jag har också troligtvis ett myom på ca 1cm i nedrekant i livmodern.

Jag frågade om det var farligt men hon sa att det inte brukar vara det så länge den inte växer i all världens hastighet.

Dock kan det bli kejsarsnitt om den ligger så pass tokigt att den kan vara i vägen för bebisen.
    Vad är Myom? Skönt att det såg bra ut i övrigt! Vilken vecka är du i?
Svar på tråden Junibebisar 2016