• Snorkfraken91

BF juni/juli

Hej!

Här är en tråd för oss som har BF i juni och juli. Vi är några från tråden "Just slutat med p-piller någon fler?" som följs åt här, men andra är självklart också varmt välkomna! Glad 

Presentera er och skriv BF så kommer jag eftersom att fylla på en lista! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF juni/juli
  • Mamacitaa

Måste bara säga att du är så klok Yolo med dina kloka ord och råd till andra. Tummen upp för människor som dig :)

7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Y o L o

Åh tackar. Det måste vara för att jag är så gammal :)

Mamacitaa skrev 2015-11-08 21:20:26 följande:

Måste bara säga att du är så klok Yolo med dina kloka ord och råd till andra. Tummen upp för människor som dig :)

• DLR

En del av oss,

Jag hoppas innerligt att du har fel. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går och viktigast av allt, hur DU mår.

Lyssnar gärna ifall du behöver lätta på hjärtat <3

• DLR

Skulle försöka friska upp minnet, och se hur unga alla här var, samt vart ni bor osv. Men minns inte vilken sida det var. Eller kan hamnat på. Kan inte TS uppdatera första inlägget genom att kopiera in det där?

Bara en ide :)

• Luttiis

Ja jag behöver också friska upp minnet lite!

Nu tror jag att jag har bestämt mig för att inte boka in ett vul, tror det kommer oroa mer än lugna ner mig, om man inte kan se någon hjärtaktivitet osv så kommer det bli jobbigt och eftersom jag faktiskt inte har symtom för MF (och inte heller MA hoppas jag) så avvaktar jag till vecka 8+4 när mitt ul är inbokat istället. Tack för era kloka ord! <3

• Y o L o

Man kan ju trycka på Visa endast under namnet, så ser man vad den personen skrivit. Tänkte att alla har nog skrivit i början om sin ålder o så. :)

DLR skrev 2015-11-08 21:36:51 följande:

Skulle försöka friska upp minnet, och se hur unga alla här var, samt vart ni bor osv. Men minns inte vilken sida det var. Eller kan hamnat på. Kan inte TS uppdatera första inlägget genom att kopiera in det där?

Bara en ide :)

• evpeev

23 år och gravid, bor i Skåne. Ska på vul den 17/11 då jag tog ut min spiral i augusti och inte haft någon mens sen dess. Enligt clearblue är jag i v 5+4.

Är så lycklig och nervös på samma gång, det är första barnet. Mår illa, ömma bröst och yr...

• En del av oss

[quote=75977790][quote-nick]DLR skrev 2015-11-08 21:34:44 följande:[/quote-nick]

En del av oss,

Jag hoppas innerligt att du har fel. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går och viktigast av allt, hur DU mår.

[/

Tack snälla. Fick sån oerhörd pepp och stöttning på FL ikväll av helt underbara varma människor och så du DLR

Jag är 41 år och bor i Stockholm. Någon mer i tråden som bor i Stockholm?

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • Kawinna

Fy, nu har tröttheten slagit till! Känner mig helt slut och har ingen energi... hoppas det går över snart!

• Luttiis
    En del av oss skrev 2015-11-08 22:25:10 följande:

[quote=75977790][quote-nick]DLR skrev 2015-11-08 21:34:44 följande:[/quote-nick]

En del av oss,

[/

Tack snälla. Fick sån oerhörd pepp och stöttning på FL ikväll av helt underbara varma människor och så du DLR

Jag är 41 år och bor i Stockholm. Någon mer i tråden som bor i Stockholm?

Är 26 år och också från Stockholm :)
Svar på tråden BF juni/juli