• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 20:02:09 följande:
    Men då är det ju hur tidigt som helst! Känns absolut inte kört då.
    de här med bebis verkstan är så nytt för mig när tycker du man ska testa :)
  • pärlsnäcka
    rebeccaj skrev 2015-12-15 19:15:45 följande:

Jag hoppar in här om det går bra :) jag har Bim på söndag , men kunde inte låta bli att testa idag å det visade negativt. Har vissa symtom (ömma bröst, hungrig, irriterad) som kunde tyda på att jag är gravid men samtidigt har jag såna symtom innan mens också haha! Det enda ovanliga är att jag sover sjukt dåligt de senaste nätterna. Så nu ska jag inte testa igen förrän tidigast söndag. Men dagarna går ju såååå segt..

Klart du får vara med! :) Bim på söndag, då kanske du fortfarande kan vara gravid. Ibland är det jobbigt att testa för tidigt.. blir bara besviken! Lycka till :)
  • Symetrical
    glittersol skrev 2015-12-15 20:09:38 följande:

Hmm kanske kanske kanske ses ngt men svårt att veta om det är något där! När har du bim?

Det är inte mitt test, utan längtar88. Hon tycker inte att det syns något, men envisa jag tycker ändå det. Hon borde dock vara på minst äl +12, så kanske borde varit tydligare by now isf..!?
  • Symetrical
    mininiss skrev 2015-12-15 20:15:38 följande:

de här med bebis verkstan är så nytt för mig när tycker du man ska testa :)

Äl +10 kan många få svagt positivt. Dvs typ bim -4 för de flesta.
  • pärlsnäcka
    Symetrical skrev 2015-12-15 20:20:26 följande:

Tack det var svar på min fråga också ;)

Så om jag har ÄL nu, 10 dar till Jul så borde jag veta på jul & nyår om jag kan dricka alkohol ;)
  • mininiss
    Symetrical skrev 2015-12-15 20:20:26 följande:
    Tack då ska ja vänta till bim -4 :) 
  • emzerus
    Längtar88 skrev 2015-12-15 20:05:53 följande:
    Asså jag kan verkligen inte ens se var du ser att strecket skulle vara :s
    Jag ser också ett streck men är ju svårt att se vilken färg det är... Hoppas att mensen håller sig borta o att du får en tydligare streck om ett par dagar! Håller tummarna för dig! 
  • HelenaSaga
    mininiss skrev 2015-12-15 20:30:27 följande:
    Tack då ska ja vänta till bim -4 :) 
    Enligt testen är det bäst att vänta till bim och vissa får inte plus förens flera dagar efter. Så bara för att du får negativt på bim-4 behöver det inte alls vara säkert att du inte är gravid. Man kan väl säga att innan dess är det helt onödigt att testa men om man inte kan hålla sig är det väl då man kan börja :)
  • glittersol
    Symetrical skrev 2015-12-15 20:19:15 följande:

Det är inte mitt test, utan längtar88. Hon tycker inte att det syns något, men envisa jag tycker ändå det. Hon borde dock vara på minst äl +12, så kanske borde varit tydligare by now isf..!?

Aha!! Ja du svårt att veta, kan ju vart senare äl också. Men man får hålla tummarna
  • mininiss
    HelenaSaga skrev 2015-12-15 20:36:10 följande:
    Enligt testen är det bäst att vänta till bim och vissa får inte plus förens flera dagar efter. Så bara för att du får negativt på bim-4 behöver det inte alls vara säkert att du inte är gravid. Man kan väl säga att innan dess är det helt onödigt att testa men om man inte kan hålla sig är det väl då man kan börja :)
    jag tog ett test idag och de va två streck men ett av dom va grå men ja tror jag väntar fram till bim ändå de inte så långt ditt och jag ska hem till familjen så då tänker man inte lika mycket på det :)