• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Selwas

Hallå där allihopp!

Jag tror att jag är gravid ... trots att jag fick mens 8 December och i 5 dagar , jag har inte alls koll på min mens och jag känner mig gravid , trots att jag inte har symptom förutom illamående och trött/sömnig hela tiden. Är ochså jättetörstig och sugen på fil mjölk hela tiden haha!

Jag drömde i natt att jag gjorde grav test och det var ett + , jag vill verkligen köpa en test eftersom jag undrat om jag är gravid sedan 9 oktober. Om jag är gravid då är jag i vecka

8 + 6 dagar men jag tycker det känns lite obekvämt att köpa graviditets test , tänk så ser jag någon jag känner eller så (: .

Hur gör ni?????

Jag måste bara göra testet innan jag blir galen.

• Längtar88

Det är inte så att jag VILL svara emot er. Men jag kan verkligen inte se själv. Hur mycket jag än försöker! Och tro mig jag försöker verkligen!!! Haha

Men realistiskt så om äl kom senare än jag trott så borde jag vara på äl+12 iaf väl och då ska de väl synas ett streck ändå? Inte nån skugga eller vad ni ser haha :$

• emzerus
    Längtar88 skrev 2015-12-15 21:18:15 följande:

Det är inte så att jag VILL svara emot er. Men jag kan verkligen inte se själv. Hur mycket jag än försöker! Och tro mig jag försöker verkligen!!! Haha

Men realistiskt så om äl kom senare än jag trott så borde jag vara på äl+12 iaf väl och då ska de väl synas ett streck ändå? Inte nån skugga eller vad ni ser haha :$

Nej det tror inte jag heller :) Och jag hoppas verkligen inte att vi "lurar" dig utan jag säger bara vad jag ser o jag ser ett svagt streck men kan ju dessvärre inte säga hur det kommer utveckla sig. 

På äl+12 så kan det ju fortfarande vara svaga streck eller negativt... allt beror ju på när själva befruktningen skedde. En del får ju tex inet plus först efter bim vilket oftast är på äl+14 i en 28dagars cykel... 

Men jag håller som sagt tummarna för att du snart får ett plus som det inte är nå tvivel om :)
  • Längtar88
    emzerus skrev 2015-12-15 21:25:08 följande:

Nej det tror inte jag heller :) Och jag hoppas verkligen inte att vi "lurar" dig utan jag säger bara vad jag ser o jag ser ett svagt streck men kan ju dessvärre inte säga hur det kommer utveckla sig. 

På äl+12 så kan det ju fortfarande vara svaga streck eller negativt... allt beror ju på när själva befruktningen skedde. En del får ju tex inet plus först efter bim vilket oftast är på äl+14 i en 28dagars cykel... 

Men jag håller som sagt tummarna för att du snart får ett plus som det inte är nå tvivel om :)

Haha nejdå jag blir baa fnittrig och vill kolla upp min syn ;p

Nej men skämt och sido, var min äl senare än jag trodde har jag bim om 3 dagar. Var min äl när jag trodde är bim imorgon. Spännande väntan. Men hoppas inte för mycket.
  • nepe
    Vinja skrev 2015-12-15 17:39:20 följande:

Grattis till dagens nya plus! Sa roligt att lasa om!

Sjalv mar jag fortfarande illa, till och fran, men i morse (runt kl 10.00) kraktes jag faktiskt. Har nog ALDRIG varit sa glad over att krakas, haha! Har ju bestamt att testa pa Torsdag och det kanns som om tiden SNIGLAR sig fram :(

Vill testa idag, fast jag bara ar pa BIM-4. Kanner mig dock gravid. Det ar en helt ny kansla som jag aldrig upplevt tidigare och om det visar sig att jag inte ar gravid kommer haf nog faktiskt bli mer forvanad an besviken.

Nagon mer som har BIM i helgen?

Jag har också! Håller tummarna för oss!
  • NollÅtta

[quote=76121814][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:[/quote-nick]

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Jag skymtar ett streck..men kan va skugga

När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • finder

Fler som haft typ mensvärk från ägglossning?

Ja jag analyserar allt.. känner av både livmoder/ äggstockar, svanken..

Ca äl+4-6

• NollÅtta
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Jag skymtar något, men det kan vara skugga
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • NollÅtta
    finder skrev 2015-12-15 22:19:32 följande:

Fler som haft typ mensvärk från ägglossning?

Ja jag analyserar allt.. känner av både livmoder/ äggstockar, svanken..

Ca äl+4-6

Jo jag får mensvärk när jag har ägglossning
  • NollÅtta

Eller jaha, du menar EFTER ägglossning? Nja..inte direkt