• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Linnea84
    My102 skrev 2015-12-16 12:25:04 följande:

Hur länge är man fertil efter ÄL? Jag hade mens smärtor stick ons-lörd, tog inte ÄL test. Sen inget lördag/sönd, måndag eftermiddag började det igen, och igår tisdag så hade jag skit ont! Kändes som att nåt hade fastnat på vänster sida! Lyckades somna och vakna utan smärta, pjuh.

Igår tog jag ÄL test, grav.kollens, litar inte på det men det kom fram ett rött streck i alla fall.

Jag vet inte när jag hade ÄL men eftersom smärtorna är som bortblåsta idag så undrar jag om jag fortfarande kan vara fertil om det var ÄL igår?

Jag vet inte så mycket om ÄL så ska kanske inte svara. Jag hade riktigt ont två dagar, tredje dagen molande och fjärde dagen inte mera ont men fortfarande sekret. Efter det torr.
  • Beebii

Beräknar att jag får bim på nyårsafton då jag verkar ha äl nu... nyårs bebis nyhet? Ja man vet aldrig....jag skulle ju inte försöka nu meeen kan inte låta bli...

• Jennska

Gaaah! Måste bara få skriva av mig lite bland likasinnade som förstår! Har verkligen känt mig gravid. .svullen mage som tusan (försökt med att utesluta sånt som bröd å pasta för att se om det får ner men icke!) Mår illa till och från, känslig för lukter,kam inte äta allt länge, kan inte ens snusa längre trots att jag annars är kedjesnusare. Mina bröst har vuxit och även läckt lite. Har mensvärk till och från. Varit extremt irriterad och känslig. Hade mens 9 nov. Nästa kom i månadsskiftet, alltså lite tidigt.. och höll bara 1,5 dygn ( normalt har jag åtminstone 4 dagar). Inget mer efter det. Tog ett clearbluetest I fredags som jag och några till kunde ana ett positivt resultat på. Tog ett nytt imorse, denna gång apotekets. Men där syns inget alls. Va fan?? :,(

• Fian88
    Linnea84 skrev 2015-12-16 12:32:09 följande:

Hur känner ni i magen, ljumskarna, ryggen när det närmar sig bim?

Brukar varva mellan molvärk och stickande mensvärk, brukar inte känna nått i ryggen men kan stråla lite ner i ljumskarna ibland.
  • knutan83
    Fian88 skrev 2015-12-16 12:37:24 följande:
    Våra familjer vet, även mina bästa vänner. Vi har försökt sen juli -14, fick ett missfall nu i september så det känns skönt att de vet. De vet även att vi kanske kommer behöva hjälp den här gången. Första månaderna vi försökte blev det en del frågor om jag var gravid hela tiden, i somras så sa jag att det tar hårt på mig att vi inte lyckas så slipper gärna anspelningar och frågor, vet att det inte varit illa ment men ändå. Alla har respekterat det:). Känns skönt att kunna prata med min mamma/pappa/syster om det!

Men åh. Fy satan vad drygt!!! Beklagar så in i bomben. Ja, det är ju det som är skönt att andra vet, då kan man prata om det när det blir som sämst.

Jag kommer hålla tummarna för er, att det tar sig snart!!

• Fian88
    knutan83 skrev 2015-12-16 13:17:19 följande:

Men åh. Fy satan vad drygt!!! Beklagar så in i bomben. Ja, det är ju det som är skönt att andra vet, då kan man prata om det när det blir som sämst.

Jag kommer hålla tummarna för er, att det tar sig snart!!

Tack<3
    Detsamma!:)
  • pärlsnäcka
    Beebii skrev 2015-12-16 12:38:15 följande:

Beräknar att jag får bim på nyårsafton då jag verkar ha äl nu... nyårs bebis nyhet? Ja man vet aldrig....jag skulle ju inte försöka nu meeen kan inte låta bli...

Vi ligger i samma fas :D
  • Fian88

Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?
    Lycka till alla!:)

• bamboobaby
    Fian88 skrev 2015-12-16 13:33:18 följande:

Nu kom mensen så hoppar över till en januaritråd istället! Någon som vet vad den heter?
    Lycka till alla!:)

BIM januari 2016 :)
  • OliviaO

Tänkte haka på här :) BIM 23 december. CB testerna kom precis, hoppas det blir nått denna gång då jag hade MF i slutet på oktober. 
    Kram på er alla och lycka till!! :)