BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Fint streck där! Grattis igen!:)
[quote=76123493][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-16 09:28:02 följande:[/quote-nick]
Ja tog en sticka bara. Spar cb till i morgon.
Tror det var lite starkare eller? Med och utan blixt.
Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.
Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.
Hur länge är man fertil efter ÄL? Jag hade mens smärtor stick ons-lörd, tog inte ÄL test. Sen inget lördag/sönd, måndag eftermiddag började det igen, och igår tisdag så hade jag skit ont! Kändes som att nåt hade fastnat på vänster sida! Lyckades somna och vakna utan smärta, pjuh.
Igår tog jag ÄL test, grav.kollens, litar inte på det men det kom fram ett rött streck i alla fall.
Jag vet inte när jag hade ÄL men eftersom smärtorna är som bortblåsta idag så undrar jag om jag fortfarande kan vara fertil om det var ÄL igår?
Hur känner ni i magen, ljumskarna, ryggen när det närmar sig bim?