BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Med största sannolikhet, ja. Dock inte alla som får plus så tidigt, men om du köper ett extra känsligt test (som mäter från 10mIU) är det störst chans att se om det finns något där.
Då var ägglossningen över för denna gång. Bim igen nu den 29e så hoppet är inte helt ute att få ett plus det här året.
Men börjar tappa hoppet lite även om detta bara blir fjärde försöket. Någon som känner likadant?
Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)
Ja hur länge tar det för ägget att festa? Typ 5-10 dagar va? Säg att de tar 10 dagar men sen ändå kanske flera dagar innan det syns på testet. Evigheter ju
Gick in på ClearBlue för att finna 10mlU men stod inget. Deras digitala borde väl vara bra för ÄL +10 till ÄL +14. Apotea.se 159kr för 2st CB digitala. Fraktfritt. Finns det billigare hemsidor med CB? ;) vad tokig man blir på detta.. Helt plötsligt blev det långt till jul! Tur att jag ska jobba alla dagar så att jag tänker på annat.. :) Tack för svaren kram
Ja tog en sticka bara. Spar cb till i morgon.
Tror det var lite starkare eller? Med och utan blixt.
Hur har det gått? Testat idag?

Ser nåt svagt! Håller tummarna! ![]()
Dagens test. Skymtar något men tror inte det är nån färg i det jag skymtar, och känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst! Dag 27 idag, inte van vid att h en så lång cykel haha;)
Fint streck där! Grattis igen!:)
[quote=76123493][quote-nick]Symetrical skrev 2015-12-16 09:28:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser tydligt på översta! ![]()
Ja tog en sticka bara. Spar cb till i morgon.
Tror det var lite starkare eller? Med och utan blixt.
Gårdagens finns på bloggen kommer inte ihåg om jag lade upp båda testen här igår.:)