• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Fian88
    Linnea84 skrev 2015-12-16 08:22:31 följande:

Fian88 : Svårt att se men det ser kanske inte helt blankt ut.

Ja det är verkligen supersuper svagt. Min cykel brukar ligga på 23-26 dagar, är på dag 27 idag och ingen mens än. Så lite hopp finns faktiskt:). Skulle vilja veta resultatet på mitt progesteronprov bara, då hade jag vetat om det ens är lönt att hoppas. Menmen, bara att avvakta!
  • Fian88
    Jennska skrev 2015-12-16 07:43:37 följande:

Trodde jag testade svagt positivt i fredags.. men idag kan jag inte se nåt. Jag som var helt säker på att jag är gravid! Tagit test med två olika märken. Första clearblue och idag apotekets.

Vilken dag är du på?
  • Fian88
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-16 08:23:35 följande:

Hur tidigt kan man börja testa?

Är bäst att vänta till ca äl+10-12. Men tänk på att vissa inte får plus förrän efter äl+14. 
  • Fian88
    HCS skrev 2015-12-15 11:19:02 följande:

Har inte skrivit så mycket här men ligger med i bim listan :) Fick detta i morse på äl+10...

Hur har det gått? Testat idag?
  • Linnea84
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-16 08:23:35 följande:

Hur tidigt kan man börja testa?

Jag tänker försöka hålla mig till Bim i framtiden för det känns som lite slöseri med pengar annars. Jag testade på bim -3 för ett par månader sen och fick tydliga streck på två test men efter två dagar kom mensen. Så besviken jag blev.
  • babytjejen

Idag sjönk tempen oxå så allt tyder på mens på väg på fredag el lördag..kommer bli såååå besviken även fast jag vet med 99% säkerhet att den kommer :(

• Symetrical
    pärlsnäcka skrev 2015-12-15 20:27:03 följande:

Tack det var svar på min fråga också ;)

Så om jag har ÄL nu, 10 dar till Jul så borde jag veta på jul & nyår om jag kan dricka alkohol ;)

Med största sannolikhet, ja. Dock inte alla som får plus så tidigt, men om du köper ett extra känsligt test (som mäter från 10mIU) är det störst chans att se om det finns något där.
  • Cfmilla

Bim +10 ingen mens ska testa i morgon. Börjar bli tröttsamt detta! Haha. Varken pluss eller mens. Mvc sa inget heller...

• pannkakan87
    Fian88 skrev 2015-12-16 08:32:38 följande:
    Är bäst att vänta till ca äl+10-12. Men tänk på att vissa inte får plus förrän efter äl+14. 
    Jag fick inte plus förrän äl+17 förra gången och då var det rätt svagt! Allt beror på när det befruktade ägget fäster. Kan ju ta ganska lång tid och kort tid - beror inte ens på tjejen utan samma tjej kan plussa olika snabbt vid olika graviditeter har jag läst. :) Hoppas på att få plussa tidigare nästa gång :P