• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • NiHa
    Girl25 skrev 2015-11-27 22:34:16 följande:

Någon mer som har som mensvärk? Tycker att det drar och värker runt i äggstockar och livmoder nästan hela dagarna. Kommer ihåg att det var lite såhär med dottern också, men inte såhär tidigt!

Jag har jätte ont i magen emellanåt och resten av tiden har jag molvärk. Va samma i början sist jag va gravid med
  • grodan26

Hej! 
    Plussade igår, är fortfarande i chocktillstånd.. Kan inte fatta att det är sant? Inte sovit en blund inatt. Fått tända och titta på testet då och då. 
    BF blir 4/8. Men har svårt att tänka så långt fram, rädd för missfall. Är ni andra också det eller kan ni koppla bort det och njuta av att ni är gravida? 
    Första barnet här :) 

• Annojj

Jag plussade idag, kan inte tro att det är sant , vi har en treårig kille sedan innan som kom till via ivf. Trodde aldrig att det skulle gå naturlig väg. Sååå lycklig!! BF 7/8. Stort grattis till er alla !

• Mliizz

Är i vecka 4+0 idag, bim var igår och tro det eller ej så plussade jag i tisdags eftermiddag och har testat varje dag sen dess! Kan inte tro det! Inte äns efter mitt digitala positiva i torsdags, haha! Idag har jag dock inte testat då testen var jätte starka igår så nu är det slut testat och det har börjat sjunka in lite! Men efter 8 månaders försökande så är det svårt att fatta när det väl händer! Det är mitt och "pappans" första barn! Så allt känns såååå spännande!

• PD1984

Hej jag hoppar oxå in här. Plussade i söndags men har officiellt testdag imorgon. Är i 4+3 (5) o har bf den 2/8-16 o detta är mitt första barn

• Lajkie

Hej, jag hoppar in här. 

Jag har testat imorse mycket svagt, men ändå ett plus. Har inte BIM förrän 3/12 så det är förståeligt att det är svagt. 

Om allt går som det ska så är det beräknat bebisankomst runt 10 augusti. 

Detta är mitt fjärde barn men min sjätte graviditet, så rädslan för missfall är stor. Fick missfall i februari 2014 efter en oplanerad graviditet, men håller tummarna för bebis denna gång. 

vildabarnochtamadjur.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330
  • MDKE

Jag hoppar också in här :) . BF 4/8, testade positivt i onsdags. 35 år, har en son född i slutet av 2012. Femte försöket. Inga symptom än så länge, förutom saltlakritssug (precis som förra gången).

• melissa8601

Hänger med er :)
    BF 1/8. 29 år, kommer från Stockholm och det är första barnet.

Jag sitter faktiskt lite i chock. Jag och mitt ex som vart tillsammas i 6-7 år försökte få barn aktivt med först hormonbehandlingar och sen IVF i nästan 2 år.
    Det gick vägen inte och det tärde sönder oss och vi gick skilda vägar i Januari.
    I Feb/mars träffade jag en ny kille och vi blev tillsammans lite innan sommaren.

Döm av min förvåning när det dyker upp ett fett plus på stickan. Vi har inte försökt bli gravida och nu vet vi inte riktigt vad vi ska ta oss till då vi faktiskt inte känt varandra så länge..
    Livet blir inte alltid som man tänkt sig...

• Paulas mamma

Hej! Jag plussade idag och är beräknad 2/8

Mitt tredje barn! Har en dotter på snart 13 år, en till dotter på 4,5 månader. Så väldigt tätt för mig

Några symptom för er andra än? :)

Svar på tråden Augustibebis 2016