• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • I am Annahoj

Hallå alla!
    Jag plussade idag!!! nästan 3 månader efter mitt MA i v.9, så lycklig, me krasst medveten om at det kan gå dåligt. Så vi avvaktar till v.12 denna gång med att vara ordentligt glada. Men ändå!

Det gick igen Hjärta

• grodan26
    Paulas mamma skrev 2015-11-29 11:40:45 följande:

Va kul!!!! Jag fyllde 30 iår! Själv då?

Jag är 26 :) 
  • Emmi0306

Hej!

Jag vågar mig in i denna gruppen nu. Jag är sååå orolig för missfall så jag har varit borta från fl en stund.

Vi plussade iaf i tisdags på bim+1 och har bf 2/8-16. Både jag och min man är helt överlyckliga! ^^ detta är vårt första barn, andra försöket.

Symtom hittills: illamående (ffa på eftermiddagarna och kvällarna :-S), metallsmak i munnen, ömmande bröst med tydliga ådror, molvärk (läskigt lik mensvärk), stickande/huggande smärta i magen, orolig mage, svettas om nätterna, varmare även på dagarna, trött (!), darriga ben efter att ha stått länge, humörsvägningar och finnar i överflöd. Jag har säkert missat något, känns som att jag fyller i alla symtom som går lol :-P

Den 15/12 ska jag gå på ett tidig ul hos fertilitetskliniken som vi har gått hos. Hoppas att dem kan se något då. jag har inte kontaktat mvc ännu men tänkte kanske göra det nästa vecka.

Grattis till alla er andra, jag håller alla tummar och tår för oss alla!

• Emibjn

Hej! Jag hoppar in här. Plussade i tisdags förra veckan (troligtvis 2 dagar innan bim). har bf 5 augusti. Är 28 år och detta blir vårt första barn. Hoppas så innerligt att det ska gå hela vägen. Försöker att inte oroa mig så mycket för mf, men tycker det är svårt. 

Mina symptom är framförallt molande värk som påminner om mensvärk, inget illamående direkt, men magen känns lite orolig och så har jag ömma bröst. Tror att även tröttheten börjar komma krypandes nu. 

• NiHa
    Lajkie skrev 2015-11-29 18:02:47 följande:

Jag kan göra en lista med vilka vi är och när vi har BF? 

vildabarnochtamadjur.blogg.se ? Mamma till: ? Sandra 061124 ? Nelly 081009 ? William 100330
    Va roligt:) Vad för info vill du ha?
  • Lajkie

Jag har gjort en, men Mliizz och GurkanGrace har inte skrivit BF enl sista mens... men jag räknade ut att de borde vara i 5/8 resp 8/8.. men bara de konfirmerar de uppgifterna Kan man tagga namnen på nåt vis?

vildabarnochtamadjur.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330
  • Mellanstadieläraren

Får jag vara med här? Plussade svagt imorse så jag vågar inte tro på det riktigt. Dock hade jag varit på toaletten några timmar innan så det var inte morgonurin. Hoppas på starkare imorgon.

Vi har försökt ungefär ett år så jag hoppas verkligen att det håller sig kvar! Har PCO och cykler på typ 40 dagar...

• Lajkie
    Mellanstadieläraren skrev 2015-11-29 18:54:17 följande:

Får jag vara med här? Plussade svagt imorse så jag vågar inte tro på det riktigt. Dock hade jag varit på toaletten några timmar innan så det var inte morgonurin. Hoppas på starkare imorgon.

Vi har försökt ungefär ett år så jag hoppas verkligen att det håller sig kvar! Har PCO och cykler på typ 40 dagar...

Vilket BF har du så kan jag lägga till dig i listan innan jag postar den?

Jag testade imorse och igår och fick relativt svagt jag med... ibland får jag för mig att jag inbillar mig.

vildabarnochtamadjur.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330
Svar på tråden Augustibebis 2016