• Nmg

BF Augusti 2016

Haha kanske man ska börja packa väskan då! Vi ska beställa en Emmaljunga Viking , men vi gör det i maj.

• Nmg

Om allt går bra stannar jag nog 2 dagar på BB, mest för att slippa besök hemma...

• Nmg

En 12 åring har jag

skattenmust skrev 2016-04-19 10:14:11 följande:

Någon mer som har en tonåring hemma i detta nuet?

• Nmg

Jag har oxå hämtat ut babyboxar men såg att vissa rabatter går ut om ca 2 mån då är ju inte bebis här så jag ska avvakta nån månad med att hämta ut de andra jag har anmält mig till. Loyds har inte lika bra som Apoteket hjärtat tycker jag men det är ju gratis så jag klagar inte däremot lite drygt att många telefonförsäljare börjar ringa så fort man hämtat ut boxen. Suck.

• Nmg

Ja hon är så snäll nu ser inte fram emot när hon blir bråkig om nåt år och man har en bebis hemma...

Vilka paket har du hämtat ut då? Vilken är

Bäst?

skattenmust skrev 2016-04-19 11:09:05 följande:

ahh, okey...ja ditt nick får mig att tänka på mitt misstag, jag curlade min dotter å har alltid gjort extremt mycket, nu kommer resultatet- fullskaligt krig...Hon är 17 år...men jag tror att tjejer är mer "jobbiga" än killar är....hehe ohh nästan så jag längtar tillbaka till den tiden då min dotter var 12...å snäll, gosig, är helt övertygad om att hon blivit besatt av en demon just nu...Håller med, telefonförsäljare e rena skiten, visst dom är gratis men dessa är så snåla tycker jag, men då jämför ju jag med 2010 :)

• Nmg

Är det nån som vet om det är farligt med spray tan på salong när man är gravid? Jag tänkte spraya mig för jag vill inte sola för att inte få fläckar i ansiktet. Nör jag frågade på salongen sa hon att deras ämne i sprayen inte innehöll farliga ämnen....

• Nmg

Syrran använder en mousse som verkar vara bra kanske ska prova den då

HJohannesson skrev 2016-04-19 11:19:26 följande:

Jag har försökt läsa om det.

Brun-utan-sol är ingen fara, men spraytan andas man ju in under en längre tid och ingen vet nog om det påverkar bebisen.

Men samtidigt överlever ju barn till folk som röker så allt är väl relativt.

Kan du inte smörja dig ? :) det gör jag.

• Nmg

Hjohanesson vilket märke använder du? Köpte saint tropez mousse idag ska testa på mitt ben först för att se hur den blir

• Nmg

Jo det blev lite dyrt, närmare 400kr med den där handsken...

HJohannesson skrev 2016-04-19 19:29:53 följande:

Saint tropez är jättebra, men väldigt dyrt. Loreal har bra och dove har en som är som en bodylotion och färgar gradvis :)

Svar på tråden BF Augusti 2016