BF Augusti 2016
Har funderat på förlossningen är grymt nervös men ska ta epidural även denna gång. Är mer nervös att han ska fastna där inne så då måste ta till sugklocka eller att det blir akut snitt o sånt.... :-/
Har funderat på förlossningen är grymt nervös men ska ta epidural även denna gång. Är mer nervös att han ska fastna där inne så då måste ta till sugklocka eller att det blir akut snitt o sånt.... :-/
Nej allt gick bra sist ![]()
Nmg. Usch vad jobbigt att va nervös för sånt.
Va förra förlossningen problematisk?
Tycker du bör prata med din BM om det, kanske kan få ett tul
Hjohannesson jo det bruka lösa sig på nåt vis, är min erfarenhet
Är det nån här som tecknat en gravidförsäkring? Vilken har ni hos? Och vad betalar ni?
Jag ör oxå inne på trygg hansa. Hur funkar det sen, få man 6
Mån barnförsäkring oxå?
Jag har Trygg-Hansa, tycker det är värt de pengarna, handlar bara om drygt 1000 kr, var med om skräckförlossning och mindre roliga saker efter förlossningen som man kunde fått hjälp med om man hade haft försäkring så jag chansar inte igen :)
Grattis alla till lyckade RUl!
Jag funderar på att ta semester 18 juli och ta semester och komptimmar tills bebis kommer. Bf 25/8. Jag hoppas att jag är pigg och kan orka tills dess. Jag jobbar på kontor så jag kommer nog inte få gå hen tidigare för FK då jag inte har tunga lyft i mitt jobb däremot har jag ett väldigt stillasittande jobb ich jag hoppas slippa svullna fötter och ben!!
Semester 11/7 menar jag
Inte jag heller. däremot har jag inte känt av bebis så mycket idag, usch va orolig jag blir
Är det nån som lagat en tand under graviditeten? (Bedövningen) den ska väl inte vara nån fara?
Tack jag ska fråga henne nu
Man får ju dricka cociliana (morfin) så tandläkarbedövning ska nog inte vara någon fara :) men fråga tandläkaren för säkerhets skull
Det gick bra att ta bedövning dock hjälpte den inte så mycket det ilade när de borrade. Hemsk upplevelse