Hazel Grace skrev 2016-05-15 01:38:25 följande:
Kela, Wow tack! :) Jag bor i Göteborg, men vilket bord från Ikea är det? Har inte gillat dom jag sett där. Tänker mig ett med två hyllplan och inga väggar eller hur jag ska förklara. Isf bara i bak. Men om du ska till gekås får du hemskt gärna bara se efter om dom ens säljer några :) vet ju att dom har skötbäddar iaf.
Augustibarn, fy va hemskt det låter! Klart du blir frustrerad, med all rätt. Hoppas det går bättre med läkningen den här gången och att det inte kommer tillbaka.
Kommer inte ihåg vad det heter men det är det allra enklaste med bara två plan och inga lådor eller så. Liten förhöjd kant runt om hela men inga väggar.
Tips : köper du skötbord från Ikea så kolla bredden innan du köper dyna från Gekås. Vår passade inte så jag fick ändå köpa det tråkiga i plast från Ikea.
Den extra bädden la vi hos min mamma för att ha när vi var där. Den ska vi ta hem nu och använda här hemma.
Vi kommer istället att ha en ställning med trådbackar med toppskiva. Då kan vi lägga skötbädden ovanpå de gånger som det funkar bäst och annars kommer vi att byta på golvet eller en säng kanske.