• Mulan91

BF Augusti 2016

Haha ja men bra för oss att vi får bättre vård den här gången! :)

Tråkigt att din foglossning håller på :/ min verkar komma och gå, ibland känns d som att d inte spelar någon roll om jag tagit det lugnt eller inte.. Hjälper vetekudden?

• Mulan91

Välkommen Kimberlyss, och grattis :)

Haha kela jag drömmer också helt skeeeevt! Allt från trillingdrömmar till mardrömmar om ormar. Usch! Verkar som att drömmarna börjar igen, för mig har det varit lugnt ett bra tag, det var mest tidigare i graviditeten jag drömde så här..

Alltså. Jag och mini kommer inte överens, jag vill sova på min vänstra sida. Mini verkar inte hålla med. Vaaarje gång jag försöker så blir det slag och sparkar :| bara rygg och höger som gäller enligt bebisen. Haha d hemskt :( saknar verkligen att sova på magen också!

• Mulan91

Jag undrar för jag ville veta om jag åt för lite haha! Jag är oftast inte sugen på nåt spec men äter typ två mackor eller en skål med yoghurt och müsli, ett glas juice. Ibland té :P

Jag har börjat få munchies x( efter donuts!! Kaos, försöker hålla mig men åt en idag :D skulle vilja ha typ 4 st på en gång...

• Mulan91

Haha jag tycker också att chiapudding verkar ha en läskig konsistens!

Idag blir det müsli med yoghurt !

Undrar hur det går för skattenmust och de som man inte hört från på ett tag :/ hoppas allt är väl..

• Mulan91

Ja testa med vanilj! Låter bättre än utan.. Haha. Jag brukar ha chiafrön i min müsli, de märks inte av då haha!

Äter du kött nu under graviditeten?

• Mulan91

Moen du kanske behöver kött just nu helt enkelt :) d går såklart att få i sig järn osv från grönt men det är ju lättare med kött.. Lyssna på din kropp :) iaf nu.

Åh rostat bröd... Nu vill jag ha:(

• Mulan91

Haha åh jag har också haft det! Jag som tröttnat på allt thai och kinesiskt blev jätte sugen för nån vecka sen. Vet inte hur mycket friterad kyckling jag fått i mig xD

Åh Häftigt att du kan göra egna!

• Mulan91

Åh jag blir ett sånt monster när jag inte får äta spec på morgonen! Lycka till!

Svar på tråden BF Augusti 2016