• Nmg

BF Augusti 2016

Jag sover inte så bra på nätterna vaknar flera ggr då jag har ont i skinkan och benen så jag vrider mig från höger till Vönster, sen vaknar jag typ 6 eller 7 så jag är jätte trött om dagarna. Sov hela vägen hem nyss i bilen på

Väg hem från Borlänge.

• Nmg

Nån mer Än jag som Är gråtmild? Dottern ska åka utomlands med hennes pappa i tre veckor och bara tanken får mig att vilja låsa in mig och gråta i 3 v. Brukar vara samma varje år men det könns extra i år. Speciellt när hon varit hos mig i 3 v nu, kommer bli så tomt

• Nmg

Precis! Jag är inte så Där jätte pigg att åka iväg på saker nu och tråkigare kommer det blir för henne så jag tror hon för det roligare utomlands. Måste verkligen se till att sysselsätta mig varje dag så dagarna går fort annars kommer jag väl gråta varje dag.

Curlingmorsan skrev 2016-07-20 22:44:26 följande:

Fyy 3 veckor hade jag aldrig klarat! Mina barn var hos sin pappa 2 veckor, tycker det är länge nog. Men dottern ringde flera gånger varje dag, så det kändes inte så länge trots allt. Förstår att det kommer kännas tomt. Men samtidigt kanske det kan vara skönt att få vila och förbereda inför bebis? Det ägnade jag mina två barnfria veckor åt iaf. :)

• Nmg

Hur går det för er i värmen? Jag avlider snart! Ute är det 23 just nu Men det skulle bli närmare 30 i ett par dagar nu. På lördag ska jag till badhuset och svalka mig i utomhuspoolen. Köpte en sån där minfläkt idag som man kan ha i väskan haha det är bra drag på den! det är då varmt hemma ca 30 på lvervångningen så man blir desperat snart!

• Nmg

Ja jg börjar oxå bli mer arg igen igår blev jag sur på min man pga blåbär! Jag ska vänta på nån som ska komma med blåbär till mig idag, och då

Säger hab igår kväll att hans mamma undra om vi vill komma på middag ikväll. Jg sa att ja det kan vi men jag lär ta emot blåbären först och där började jag bli arg. Haha helt galet. Idag går jag in i v 36 ska toll bm strax hoppas inte SF måttet växt jättemycket blir orolig nästan att man ska få nån jätte bebis. Så leds på detta nu, låren har blivit feta magen står rätt ut, sover ingenting på nätterna pga ont i benen mm. Nu får han mer än gärna komma ut!

• Nmg

När jag var hos bm (en bm Som jobbat på Förlossningen)Igår Så kände hon på magen osv ich jag frågade om hon kunde "känna" om det va stor bebis och hon sa att nej det tror jag, kan inte

Lämna några garantier men det känns inte som en stor bebis för det verkade oxå finnas utrymme kvar i magen att röra sig på. Hmm undra va det betyder... Om det inte är Jättetrångt än så kanske han trivs jätte mycket och vill stanna kvar? Haha. Jag är "bara" i v 36 nu.

SF måttet låg Föressten på 34 och mitt järn hade gått upp I'll 102. Haha 102 vilket Skämt.. Men det går uppåt i alla fall.

• Nmg

Skönt att höra att ni fått komma hem! Njuta av sommaren och bebisen

Zarizen skrev 2016-07-23 09:58:59 följande:

Hej alla! Har glömt att uppdatera er här :) har ju en liten en som tar upp all ens tid

Vi är hemma iaf! Först var vi hemma på permission en vecka innan vi blev utskrivna helt i onsdags. Allt är bra och jag helammar sedan ett par veckor tillbaka. Han är riktigt duktig och började suga redan i vecka 32, först i vecka 35 brukar de klara av "suga-svälja-andas" egentligen. Så sonden är borta sen 2 veckor och han ökar på bra i vikt! Var på BVC igår och numera väger han 2670g och 47,5cm lång Såå skönt att vara hemma!

Hoppas allt är bra med er andra och att era små bebisar tittar ut snart. Nån mer än mig som fått kanske?

• Nmg

Har ni mycket sammandragningar? Jag har haft en hel del idag och några av de känns ordentligt. Ska man ha ont så här i 4 veckor till??? Usch

• Nmg

Usch va jobbigt, stackare. när har du bf?

Jag har strax under 4 veckor kvar av ordinarie tid tänk om Man går över, då är der typ 6 v kvar.. Nä

Långt kan inte vara kvar.

Misszandra skrev 2016-07-23 21:53:40 följande:

Jag har så mkt sammandragningar och värkar att jag inte vet vart jag ska ta vägen ibland. Just nu ligger jag och tkr mest synd om mig själv i hela världen för jag har så ont. Jaa, visst blir man less när man tänker på hur lång tid man ska stå ut till, möjligen. Går jag över tiden och de måste sätta igång mig, har jag lite mer än 3 veckor kvar. Och den tanken är inte rolig måste jag säga.

Just nu känner jag mig som världens mest gnälliga människa, det är skittråkigt att behöva ha ont hela tiden, varje dag. Man blir ju inte positiv direkt. 

• Nmg

Ja några av er har ju bf väldigt snart, förstår att ni är less. Det är jag med. Ska fick ta nån bild på mig i en klänning nästa vecka hat bara foton med jeans och det kommer jag nog ångra sen för det blir inge mer graviditeter här så en fin bild vore trevligt

Fy då jobbigt för er med foglossning. Har lyckats klara mig ganska bra med endast lättare känningar.

Har ni planerat klart föräldraledigheten? Hur Längemplanerar ni att vara hemma?

Svar på tråden BF Augusti 2016