• Nmg

BF Augusti 2016

Skönt att höra att det är fler som

Känner så, vilken vecka ör du i? Så

Drygt när inte Bm lyckas fastställa... Jag har oxå

Moderkakan i framvägg. Usch tucker andningen är jobbigast hittills, sen blir jag stressad nör jag inte får luft vilket förvärrar det hela... Ska till bm på fredag ska prata med henne om det.

Mal Mal skrev 2016-08-03 11:53:39 följande:

Mulan91

Värkarna kom väldigt snabbt på kvällen, så åkte in 21.30, han var ute 4 timmar senare.

Nmg

Här är det väldigt tungt att andas. Idag konstaterade läkaren att bebis låg ganska fast med huvudet neråt (igår verkade han helt rörlig och med oklart fosterläge hos bm). Blir inte riktigt klok på bm. Eftersom jag har moderkakan i framvägg så har jag väldigt svårt att själv känna hur han ligger och för två veckor sen låg han som sagt i vidöppet läge. Trycker enormt uppåt oavsett. Hoppas det lättar för dig snart!

• Nmg

Ursäkta gnället men jag orkar inte Vara gravid nåt mer, jag orkar verkligen inte! Ligger i sängen nu och det spelar ingen roll hur jag ligger så är det tungandat. Jag vill få ut honom nu!!! Jag står inte ut utan luft i 3 v till, helt seriöst! Tips på att få igång förlossningen mottages tacksamt!

• Nmg

Stackars dig hoppas det sätter igång snart men vill verkligen inte vänta längre än nödvändigt! att gå upp och kissa på natten har jag inte upplevt än, men det kommer väl, somnar jag då går det bra men har haft fruktansvärt ont i höfterna ( den sidan jag ligger på) så jag vaknar av smärtan ich vill ska vända mig om, gör sååå ont! Lyckades somna igår med 3 kuddar under huvudet iaf, få se när nackproblemen börjar. Hoppas du känner av mer idag så det drar igång för dig bra

Mal Mal skrev 2016-08-04 07:21:02 följande:

Förstår dig!! På natten när jag ska byta sida så funderar jag först på om jag kanske ska upp o kissa snart, så jag ligger på rätt sida för att kliva ur sängen, och inte behöver byta sida en extra gång bara för att kunna ta mig upp. Och när jag väl ha lagt mig, med kuddar överallt så är jag inte så lätt att flytta på.. Det är såå tungt o ta sig upp!

Ännu en natt med molvärk/mensvärk, tredje i rad. Gjorde mer ont vid minsta rörelse.. Längtar så tills det drar igång! :) :) :) 40+1 idag.

• Nmg

Nån Mer än jag som har ont i Hälen? Helt sjukt! Imorgon ska jag till Bm, går in i v 38

Imorgon, ska berätta Om Mina Krämpor om bl.a. Andningen osv, få se om hon har nå tips!

• Nmg

Ja jag går mycket så det kan vara det, är livrädd att det är hälsporre eller nåt. Tänk att inte kunna gå ut o gå med vagnen eller nåt. Usch.

Kela1981 skrev 2016-08-04 20:34:04 följande:

Hälen? Nä det känner jag inte igen. Går du mycket så det kan vara därför?

Kanske in prova nåt inlägg i skon för att avlasta?

• Nmg

Jag vill Oxå fortsätta följas åt

Mulan91 skrev 2016-08-04 21:17:16 följande:

Åh men grattis!! Gud va kul :) nu är det 4st härifrån som fått barn (eller har jag gravidhjärna?)

Vi kanske borde göra en ny lista i slutet av aug så får man se vilka datum alla fick i slutändan? Va tycker ni om det? Jag vill gärna fortsätta följas åt sen också och prata bebis :D

• Nmg

Grattis till alla som fått bebisar, här är det ca 3 v kvar....

Var till Bm idag och han är fortfarande rörlig

Men hon tyckte att han var lite mindre rörlig än sist så vi Får Väl se tänk Om Man går Över då

Är det typ 5 v kvar hahah nej va jobbigt. Träffade två bekanta idag som sa att jag va så fin och att de saknade magen, undrar om jag kommer sakna magen....

• Nmg

Mika86 och Kela, jag har inte trivts så mycket med art vara gravid så jag är less nu men kommer big sakna magen så detta troligtvis blir sista graviditeten

• Nmg

Grattis curlingmorsan!

Va kul att så Många får bebisar nu, känns som att jag kommer vara sist...

Svar på tråden BF Augusti 2016