• Nmg

BF Augusti 2016

Vad roligt att ni känner npgra ni kan umgås med. Känner typ ingen, hoppas få Gå på öppna

Förskolan mm

• Nmg

Har nu varit i Stockholm i 2 dagar det har blivit väldigt mycket gå, och nu ligger jag på hotellrummet och är orolig för att jag haft mycket sammandragningar ikväll, säkert för att jag gått 3 mil på 2 dagar. Vi ska åka hem imorgon vilket känns skönt men nu är jag orolig bara för att. Typiskt att mig att vakna inatt av oro bara för att Jag inte är hemma. Är i v 36 nu och vi ville passa på att åka bort nu för nu när vi kommer hem blir det mest att vara hemma.

Får ni mycket sammandragningar av att gå?

• Nmg

Japp vaknade i natt och hela kroppen var i stress, sammandragningar , halsbränna from hell, kissnödig och lös i magen. Jag va så sjukt stressad att nåt va på gång bara gör att jag inte var hemma. Idag åker vi hem få se om vi åker direkt efter frukost eller efter Lunch.

Aga jag visste inte att sd kunde hålla i sig långt efteråt oxå, det förklarar en del

• Nmg

Nja jag tror inte att nåt är p gång det var nog mer stress från min sida för att jag inte var hemma, hela kroppen var i stress. Nu känner jag typ ingenting. Vi tänkte åka hem på EM. Men få se hur jag känner mig efter frukost, kanske åker hem eller stannar nån timme till, det är då trevligt i Sthlm tar under 2 Tim att köra hem.

• Nmg

Har ett barn hon föddes på bf dagen 49cm, vilt: 3390.

Mamma Sa att jag vägde 3600 när jag föddes, maken kanske nåt framlidne så jag antar att vi hamnar däromkring. Under 4 blir jag nöjd

• Nmg

Nån mer än jag som tycker att det känns tungt att andas? Får knappt luft idag.

Går in i v 36+0 imorgon

• Nmg

Går ni sammandragningar ofta och är det närsomhelst under dagen? Mina har varit mer och mer senaste dagarna och mest på eftermiddagen och kvällen. De gör inte ont men känns väldigt oskönt! Kan bara tänka mig jur värkarna kommer kännas. Har ju förträngt det.

Går in i v 37 imorgon, ni som är eller varit i v36-v 37 hade ni oxå mycket sammandragningar?

• Nmg

Men får du många i timmen? Jag Hr haft några med 4 min emellan nu och de känns lite mer som mensvärk. Inte bara att magen blir hård. Är det så för dig oxå?

Kela1981 skrev 2016-07-28 19:58:44 följande:

Jag är i slutet av vecka 37 nu och jag tycker det har ökat ordentligt från vecka 36 fram till nu. Mina kommer när som helst på dagen men är oftast värst runt sen eftermiddag.

• Nmg

Ok skönt att höra att man inte är ensam. Svårt att vet vad skillnaden mellan sammandragningar och förvärvar är. Mina är ju flera i timmen på kvällarna och de känns mycket nu. Men sen är det kunnigare under dagarna.

Min mage har oxå sjunkit men idag så kunde jag knappt andas på FM ich igår hade jag halsbränna men det kanske var nåt jag åt.

Jag har bf 25/8 så 28 dagar kvar.

Med dottern så hade jag förvärvar i nästan 1 vecka innan dottern kom.

Kela1981 skrev 2016-07-28 20:28:09 följande:

Jag har inte kollat hur ofta dom kommer men ja, jag har ganska många i timmen när det är som värst. Sen tycker jag att jag har som mensvärk i ryggen större delen av dagarna. Den början tilltar oftast vid sammandragningarna men jag har inte trott att det är något på g även om det känns att kroppen förbereder sig nu :)

Har ett tryck neråt också som inte släpper längre så jag hoppas verkligen att hon har fixerat sig. Halsbrännan och känslan av att inte få luft har släppt nu så jag antar att magen har sjunkit ner en bit :)

När är du beräknad? Jag har 24 dagar kvar så det känns låååångt till fl fortfarande :(

• Nmg

Kommer dina med jämna mellanrum? Alltså x antal minuter emellan?

Mulan91 skrev 2016-07-28 20:31:57 följande:

Jag har rejäla sammandragningar just nu :P är i v 36. Har förvärkar några gånger per dag också, som gör ont! :)

Svar på tråden BF Augusti 2016