• Nmg

BF Augusti 2016

Grattis zarisen till en jättesöt pojke

• Nmg

Är det foglossning om man känner av ryggen lite nedre delen, eller bara allmän belastning i v 36?

Jag har kommit upp i 1 mil idag, 4km cykling och 6km promenad men nu på

Väg hem fick jag ont i ryggen, högg till liksom

• Nmg

Tack det hoppas jag med. Jo jag

Höll på att svettas inomhus så ja va tvungen att

Gå ut och då blev det en mil, var tvungen att sysselsätta mig eftersom dottern ska utomlands imorgn så jag kommer inte träffa henne på 3 v så jag ville inte sitta hemma och gråta men det kanske blev en överansträngning för ta det lugnt imorgon.

Kela1981 skrev 2016-07-24 21:16:44 följande:

Det kan nog vara vilket som tror jag.

Jag hade dött om jag hade cyklat 4 km och promenerat 6km på en dag! 

Det låter väl lite som en överansträngning men det är ju svårt att veta.

Hoppas det lägger sig snart för dig <3

• Nmg

Tack haha. Cyklade på FM och promenade på

Kvällen men fick ju ont i ryggen. Åh vad jg längtar tills jag kan röra mig igen istället för att vagg fram är sååå

Less nu!!!

Snuttispluttis skrev 2016-07-24 22:08:50 följande:

Vilken ambitiös träning Nmg! Jag kan gå nästan en mil på en hel dag, men då är det i snigelfart plus att det inte är mycket med mig när dagen är slut :P

Jag har inte drömt eller känt nåt om kön den här gången. Kanske för att vi fick veta på rul att det är en flicka.

Fast med dottern visste vi inte och då drömde min man att han träffade sin dotter och jag fick en jättestark känsla en dag när jag såg på magen att det var en flicka.

Jag är faktiskt lite orolig att det är en pojke nu, även fast bm sagt flicka. Vi funderar mycket på namn nämligen och inget känns rätt. Undrar om det är för att det egentligen ligger en pojke i magen och att vi borde tänka på pojknamn :P Inget fel med att få pojke, det har köpts lite för mycket rosa grejer bara, haha,

• Nmg

Vem i gruppen var det som hade beställt en gördel från jollyroom? Ska beställa en idag och tänkte bara kolla om storleken var liten eller en normal. Tänkte ta S/M då jag i vanliga fall har SM i storlek.

• Nmg

Ja precis, just det, då ska jag oxå beställa en idag

Kela1981 skrev 2016-07-25 09:33:24 följande:

Jag beställde Bellybinder från Jollyroom. Kan inte svara på hur den är i storlek eftersom jag inte kan använda den förrän efter fl. Men jag är också s/m i normala fall så det var den jag tog :)

• Nmg

Ja det är 30 grader varmt här, håller på och flyter bort snart. Sov med fläkten på hela natten, det va sjukt äckligt varmt. Har ingenting att ha på mig heller. Ska ut på lunch om en stund och jag ser ut som en val i allting. Haha

• Nmg

Jag tycker oxå att det är lugnare i magen, jag känner honom varje dag och nån "stretch" där inne brukar han göra men jag tror att det har och göra med att det blir trångt nu? Sen har jag märkt att sen jag fick semester så har jag gått mycket mer, brukar de inte somna om man går mycket? Vi va hos bm i fredags hon lyssnade på hjärtljud osv, tänkte inte på att fråga nåt då....

• Nmg

Absolut! Kommer en magbild snart, ska bara duscha och byta om. Haha

• Nmg

Här är 2 bilder, v 36. Så Här stor var jag sist i v 38... (I SF mått)! Men skyller på att jag har moderkakan i framvägg denna gång

Svar på tråden BF Augusti 2016