• Mulan91

BF Augusti 2016

Nmg jag håller med dom andra. TUL kan diffa mycket så försök att hålla dig positiv, det kommer att gå bra! Hade det varit något oroväckande hade de säkert satt igång dig..

Min slempropp e kvar och har inte sett skymten av den :P sist kom den när jag skulle föda typ några timmar innan min bebis var ute så antar att det blir likadant den här gången.

• Mulan91
    HJohannesson skrev 2016-08-15 04:59:59 följande:

Hej alla :)

I lördags tittade det ut en liten tjej, äntligen är jag gravid längre.

Jag hade havandeskapsförgiftning så jag blev igångsatt på fredagen.

Det är underbart att ha en liten 4 kg-groda på bröstet :) amningen har fungerat sen första stund.

Hoppas alla ni andra har det bra !

Åh här flyger det ut bebisar!! Grattis till flickan :)))
  • Mulan91
    Snuttispluttis skrev 2016-08-15 07:44:28 följande:

Det är säkert så Kela. Här började vattnet sippra igårkväll så ska på kontroll idag kl.11. Inga värkar än, men senast igångsättning inom 48 timmar så här blir det bebis snart :D

Ojjj va spännande, lycka till! :))
  • Mulan91

Hahaha men blir bara mer otålig ju mer man hör om alla dessa liv som tittat ut xD

Hallonpajen téet ska hjälpa både innan och efter förlossning så kör på! :)

• Mulan91
    Nmg skrev 2016-08-15 16:35:14 följande:

Men åh vad alla får bebisar känns som att jag kommer vara sist haha

Haha du eller jag xD
  • Mulan91

Jag tror vi är typ 5 kvar?

tjejer tappa inte hoppet! Rätt som det är så sätter det igång! But I feel you, är sjukt less haha :( kan bebben bara komma!!

• Mulan91
    Josefineq skrev 2016-08-15 20:46:11 följande:

Jag ska ha 17 augusti, alltså om 2 dagar men känner ingenting! Följer er slaviskt även om jag inte skriver :)

Haha slaviskt! xD kul att du skrev nu!

Jag tror inte att man alltid känner något. Ibland sker det ju snabbt utan förvarning. Med min första kände jag knappt nåt samma dag han kom... Enda tecknet jag haft var att jag var dålig i magen.. You never know :D
  • Mulan91

Jess06 låter jobbigt men skönt att det snart är över för dig isåfall <3 hoppas du mår bättre snart!

Jag orkar inte vara peppad längre heller xD haha. Vart för fokuserad på det här nu, ska försöka tänka på annat. Jag e inte den med världens bästa tålamod och nu har man verkligen tröttnat xD mest för att jag inte kan sova ordentligt. Sömn är så viktigt för mig :( haha.

• Mulan91
    DigiC skrev 2016-08-16 09:34:17 följande:

Jag är också kvar, men är inte med i listan, jag kom med senare! Bf den 20/8, gick över 8 dagar med första så förväntar mig det nu med. Går omkring och känner mig mer och mer deppig för jag har mycket problem med smärta denna graviditet.. Så är rätt less på det nu. Känner mig så dum att jag inte kan njuta av att jag har en bebis i magen och att det är hur häftigt som helst och vilken tur man har egentligen..

Ja, det är sant! Det är en gåva som inte alla får uppleva.. :)
  • Mulan91
    Moorii skrev 2016-08-16 20:58:34 följande:

Hej på er! Hoppas det går bra för er alla med era små! Hörde mig för i julitråden, men tänkte kolla med er också. Efter förlossningen så förlorade jag nästan all kraft i mitt högra ben,så illa att jag nästan tappade min lilla son för att det bara gled iväg då jag inte hade känsel i det riktigt. Så frågade läkaren, som sa att det antagligen är några nerver som blev tilltufsade när lillen tog sig fram genom "kanalen", i bäckenet. Har för mig hon sa det skulle gå över ganska fort, men två veckor senare kan jag fortfarande inte lyfta det ordentligt och kan bara gå i en hastighet = långsamt. Springa skulle jag aldrig kunna göra. Måste ha hjälp av armarna för att ta mig upp från sittande på knä på golv. Är det någon annan som varit med om detta? Är så jäkla rädd att det är permanent :(

har mardrömstankar om att aldrig kunna springa omkring med mina barn eller jogga som är bland det bästa jag vet. Någon som vet något om detta? Ska fråga på BVC såklart, ska dit på torsdag, men hade varit skönt med ett någorlunda lugnande besked innan..

Har hört om det där förut! Det gick över... Tog du epidural?

Kram <3 krya!
Svar på tråden BF Augusti 2016