• Mulan91

BF Augusti 2016

Gahhhh jag känner inte heller så mycket -_- lite förvärkar här och där. Trötthet, måste kissa ofta but that's it. Eller jo min mage e kaos fortfarande haha.

Imorgon fyller jag år :D skulle va trevligt med en present (bebis). Fast efter middagen jag o sambon ska käka :D haha.

Min foglossning känns inte av så mycket längre, skumt. Trodde den skulle vara som värst nu!!

Och Nefermiw grattis!!! :)))

• Mulan91

Tack så mycket !! :)) haha efter middagen då jäklar hopps jag på att vräka min gäst xD

• Mulan91

Jag har också en sån där mensvärk ofta, den är liksom ihållande. Tycker förvärkarna är annorlunda, det typ krampar till (smärtsamt) långt nere i magen när de kommer. För mig iaf :)

• Mulan91

Vilken fin bild Hallonpajen! Jag har inte heller tagit någon graviditetsbild.. Vet inte varför :P bara blivit så!

• Mulan91
    Nmg skrev 2016-08-12 10:08:16 följande:

13 dagar kvar till bf, denna vecka har varje dag känts som 3 dagar lång. Alla verkar få sina bebisar men inte jag haha. Har ju inte ens nån känning. Lite mensvärk igår men det va allt. Men första så Mådde jag superbra sen så 5 dagar innan kom förvärkarna, med 10 min mellanrum i 5 dagar!!! Sen föddes hon på "rätt dag" hoppas att jag får mer Känningar när det är nån dag kvar annars är det Väl bara att räkna med att gå

Över tiden. Blir så frustrerad, har dessutom gjort ivf så vi vet ju precis när han blev till liksom. Känns såååå jobbigt om man skulle gå Över tiden.

Jag tror inte du ska bli för frustrerad, med första kände jag knappt av nåt och pang var det dags. Slemproppen gick inte förrän mitt i processen!
  • Mulan91

Haha man får underhålla sig själv lite i den här oändliga väntan !

Haha visst känner man sig helt sprickfärdig?! Jag tycker min mage ser helt läskigt stor ut på min mage, som att den inte passar in längre haha. Har ni hållt i drickandet av hallonbladsté? Jag e så trött på det -_-

• Mulan91

Hahaha tack!! Skönt med kort latensfas ju :)

Jag tycker vi fortsätter på här som vi gjort hittills, tänkte uppdatera BF listan när alla fått sina barn :) i slutet av augusti eller början av september

• Mulan91

Åh grattis Augustibarn! :))

Jag vet att det är bättre att byta till laktosfri kost när man ammar spec om man har ett barn med magont, har ni provat det? Personligen drack jag vanlig mjölk med min son men mest för jag inte visste bättre haha

:P men det gick bra ändå!

Svar på tråden BF Augusti 2016