• Nmg

BF Augusti 2016

Håller med er allihopa, blir Så besviken varje

Morgon när jag vaknar och inser att inget har hänt. Inte ens en antydan till nåt skulle vara på gång. Jag hade oxå fått min bebis vid den här tiden förra gången honNyföddes på bf dagen och alla har sagt att tvåan kommer fortare och att denna kommer

komma innan bf Så jag var helt Övertygad om

Att bebis skulle Komma innan bf, men nä... Bf+8 Nu.

Jag håller mig mest borta från folk jag känner nu,

Jag orkar inte höra "nämen har han inte kommit

Än"?

Nää men vad tror du liksom, jo han kom igår nen vi har lämnat honom ensam hemma.

Idag ska jag i alla fall ta mig ut vid lunch, ska gå och vaxa min under armarna ä, sen ska jag hem fort fort igen så jag inte stöter på Nån jag känner. Börjar klättra på väggarna hemma snart av tristess. Bebisens rum har varit klar sen Länge så det finns liksom inget mer att pyssla med det heller.

• Nmg

Hej Zarisen och Kela, kul att höra från er och att ni

Och bebisar Mår bra.

Ja jag hopps våra bebisar kommer snart så Vickan diskutera spädbarnsproblem istället

Jag är bra less nu. Är så sjukt understimulerad så det finns inte. Jag brukar typ aldrig sitta still, är alltid på

Väg nånstans eller har nåt Inplanerat. Nu går jag hemma och gör ingenting, vill inte ens träffa nån även fast jag tycker det är jobbigt att vara ensam oxå. Är avundsjuk På alla som jobbar och träffar folk i vardagen. Det är Svårt att Planera nåt oxå som att åka På nånting för man vet ju inte när det händer liksom, känner mig som en tickande bomb. Och nu såg jag att mina hamla bristningar på Magen har "aktiverats" säkert för att jag gått över tiden nu, jag är

Så arg!!! Har lagt ut närmare 1000kr på olja för att slippa bristningar och det gjorde jag oxå men de dök upp för några dagar sen bara

Jag har varit ledig i 8 veckor nu, hade semester första veckorna fast det va oxå en skit semester i år, åkte

Inte på så mycket och har ju mest suttit inne och undvikit solen. Så Här mycket har jag ALDRIG varit hemma, inomhus, någonsin.

• Nmg

Trodde inte heller det skulle bli en september bebis...jobbigt med svärmor besök hon kanske har glömt bort hur det va när hon fick barn?

Min är ledig i helgen, om De för för sig att hälsa på ska jag säga till maken att inte vill ha besök och att han kan åka till dem Istället.

Mrs.Brightside skrev 2016-09-02 21:12:01 följande:

Gett upp hoppet på att något kommer hända. Börjat äta upp maten vi ska ha med oss till förlossningen. Kan det verkligen bara smälla till med värkar? Jag tänker att man ska få nån typ av förvarning.... Jag känner verkligen ingenting...

• Nmg

Nu ska jag vara lika jobbig som omgivningen och fråga haha- har det hänt nåt mer i natt för er? Jag har inga känningar alls förutom svullna fötter fingrar (mest på Kvällen ) ont i ryggen när jag går, typ som en 90-åring.ser fram emot UL på Måndag då kommer Jah vägra gå därifrån om jag inte får en tid för igångsättning senast onsdag nästa vecka.

Nu har jag fått Nog. Med facit i hand så skulle jag inte ha gått Med på att skjuts upp igångsättningen tidigare denna vecka, gick o hoppades På att det skulle starta själv Men det hartset inte gjort och jag känner

På mig att det inte kommer Göra det heller.

• Nmg

Jag har provat att promenera men det händer inget, förutom att jag får ont i ryggen. Vila hjälper inte heller då blir jag stel. Haha nu ör det jobbigt!

Idag hörde en kollega av sig ich undrade om jag ville träffas en stund så hon hälsade på

Här,

Va trevligt det va att träffa nån annan för en gångs skull, det är verkligen skillnad på vilka som kommer och hälsar på!

• Nmg

Ja måndag här oxå!

Mina fötter sväller oxå usch nu är det inte roligt nånstans...

• Nmg

Hej! Roligt att höra från dig! Skönt att allt verkar gå åt rätt håll

Hazel Grace skrev 2016-09-03 23:32:52 följande:

Ja jag mår jättemycket bättre :) Hade en ordentlig dipp några dagar men sen fick jag bara acceptera och gilla läget. Lite öm och har ont i snittet än men det blir bara bättre och bättre.

• Nmg

Som att det inte är tillräckligt tråkigt att ha gått över tiden så passar jag på att vara klarvaken från kl 3:30 också. Allt för att dagarna ska bli extra långa.

• Nmg

Ja hahah tänk om

Alla våra bebisar skulle komma samma dag

• Nmg

Tråkigt att det intr hänt nåt mer! Hoppas att det hänt mer till tisdag så du slipper snitt men i vilket fall som helst så måste det kännas skönt ändå att veta att bebis Kommer senast tisdag.

jess06 skrev 2016-09-04 12:55:18 följande:

Bf +19?? Fy vad hemskt :(..

Inga bra besked idag.. Inget mer har hänt sedan i Fredags trots att jag haft mycket värk.. Har fått tid på förlossningen på Tisdag då jag gått över 14 dagar och vad som väntar vet jag inte riktigt.. Om kroppen fortfarande inte gjort något mer själv så lutar det tyvärr mot snitt eftersom man redan försökt sätta igång mig med olika metoder men inget har funkat. Om jag öppnat mig lite mer så tar dom hinnorna, i vilket fall som helst sa dom att det blir bebis senast Tisdag. Hade +3 på urinstickan idag, vita blodkroppar. Vad innebär det? Dom pratade om uvi men har aldrig haft det så vet inte hur det känns..

Svar på tråden BF Augusti 2016