• Nmg

BF Augusti 2016

Gå över 19 dagar skulle jag aldrig acceptera , usch vs hemskt. Ser fram emot besöket imorgon så vi kan planera in igpngsättning. Är så trött på att vara gravid nu och ha ont i höfterna varje natt, vill grina varje natt när jag vaknar och det gör sååå ont. Har inte sovit en hel natt på 3 månader.

• Nmg

Gå över 19 dagar skulle jag aldrig acceptera , usch vs hemskt. Ser fram emot besöket imorgon så vi kan planera in igpngsättning. Är så trött på att vara gravid nu och ha ont i höfterna varje natt, vill grina varje natt när jag vaknar och det gör sååå ont. Har inte sovit en hel natt på 3 månader.

• Nmg

Lycka Till!! Hoppas det är på gång!

Mulan91 skrev 2016-09-04 16:23:06 följande:

Okej så sen cirka 2-3 timmar tillbaka började jag få värkar igen.. Men de kom bara när jag gick och väldigt oregelbundet.. Ringde in till förlossningen för cirka 20 min sen och hörde mig för ifall det bara e förvärkar eftersom d avtagit när jag suttit eller vilat.. De sa att jag skulle avvakta och vila, de tror jag är i latensfasen. Skulle värkarna fortsätta och tillta fastän jag vilar så skulle jag ringa in igen. Just nu har jag ont var 5:e minut (men har varit ute, kom hem precis). Ska vila och se om det lugnar ner sig. Slempropp och vatten är intakt än så länge !

• Nmg

Imorgon är det bf +11. Orkar inte med en enda dag till av der här.

Idag skulle jag och maken ut och fika jag sa att vi kan gå sent då jag inte vill riskera att träffa nån jag känner. Så vi kommer fram ca 40 min innan de stänger, kommer in och det sitter 2 främmande kvinnor, och ena säger "är det dags snart? Magen är ju Väldigt långt ner"

Haha till och med folk man inte Känner undrar!

Hur blir det för dig nu? När Får du veta om det blir snitt? På tisdag?

jess06 skrev 2016-09-04 16:30:44 följande:

Nmg hur många dagar har du gått över imorgon? Hoppas du mer får ett slut datum. Det är ganska skönt att gå det.

Moen jag tror man har två hinnor? Jag blir inte riktigt klok på det där.

Mulan jag håller tummarna att det är på gång!

• Nmg

Men grattis till pojken!! Åh va härligt! Äntligen är all väntan över! Hoppas att allt gick bra!!

Sjölv så vaknade jag för en stund av lite värkar och tryck neråt, har inte klockat så jag ska försöka somna om få se vad som händer. Har tid på

Förlossningen 7:30 ändå Så får kolla när jag kommer dit om der hänt nåt.

Mulan91 skrev 2016-09-05 03:35:20 följande:

Känns som att allt gick väldigt fort men idag 22:42 kom vår pojke :) äntligen! 3,5 kg och 50cm haha (vi är korta). Kan skriva mer detaljerat imorgon (senare idag), nu måste jag sova lite.

Hejar på er som är kvar! Rätt som det är så händer det! Många styrke kramar, hoppas allt går bra på er koll :) <3

• Nmg

Har nu klockat och det är 7-8 minuter mellan värkarna då det borde vara latensfasen.

Vaknade ju som sagt vid 2 tiden av att det gjorde så ont men har klockat i en timme nu ungefär. Hoppas det håller i sig och inte stannar av, då Blir jag smått galen på detta. Pågått i 3 timmar nu i alla fall, kanske mer men jag sov ju innan.

• Nmg

Tack det hoppas jag med

Mrs. Brightside hur många dagar har du gått över nu? Visst skulle du oxå på kontroll idag?

• Nmg

Nu har jag varit på kontroll, UL såg bra ut moderkaka fostervatten mm. Ctg oxå. Hon kände på tappen men hon sa att det är Så svårt att känna eftersom den är bakåtlutad.

Innan jag åkte in kom det blod oxå när jag skulle

Kissa. Det va inte slem utan blod, dock ej så mycket. Så nu får vi åka hem och invänta tätare värkar, igångsättnkng på fredag annars. Hopps värkarna tätnar har ju kunnat klocka de i 5 timmar. Är

Så less på att åka hem därifrån nu varenda gång, får

Psykbryt snart!!!

• Nmg

Ja det hoppad jag verkligen! Hade ju riktiga värkar även fast de ite var

Täta och sen försvann det bara. Suck.

HJohannesson skrev 2016-09-05 09:17:36 följande:

Usch vad drygt med denna väntan!

Men nu kommer nog bebisen ska du se :)

• Nmg

Ok va skönt att du fått en dag då i alla fall då du kan räkna ner. Jag har på fredag som sagt om inget händer innan.

Det va lugnt på FM så jag trodde det stannat men nu efter lunch kom det igång igen och det är ca 8 min emellan igen. Hoppas det händer nåt snart så man slipper dras med det här i flera dagar.

Hoppas jag kommer iväg till syrran idag, hon fyller 30 så vi ska dit och fika. Få se hur det går.

Hoppas du oxå börjar känna nåt snart!!

Mrs.Brightside skrev 2016-09-05 15:19:48 följande:

Men du är ju på gång! Hurra!

Svar på tråden BF Augusti 2016