• Nmg

BF Augusti 2016

Väntat på Honolulu Hahaha, honom skulle det så

Nmg skrev 2016-09-18 14:15:33 följande:

Precis jag tror inte män förstår det för de har inte har burit på bebis i magen i 9mån. Dessutom gjorde vi ivf så jag hag tog sprutor o grejer tyckte det va super jobbigt så jag har väntat på Honolulu 3 år då vill jag inte lämna bort han så snabbt även om jag om npgra mån kanske vill komma ut med min man sjölv men då är det för att vi frågar, utan att nån tjatat. Sen tror jag faktiskt hon får acceptera att hon inte kan va barnvakt lika ofta som min syster, man lär

Ju känna sig trygg med den man lämnar hos. Skulle jag lämna han hos syrran skulle jag inte ens vara orolig 1 sekund.

• Nmg

Ja jag var ju höggravid för 10 dagar sen och så less att jag kunde spy på det men nu saknar man det faktiskt och gråta kan jag göra för allt. Idag grät jag för att jag tycker melodierna i bebisens speldosa ör så sorgliga. Orkar snart inte med mitt eget gråtande alltså!

moen skrev 2016-09-18 13:15:31 följande:

Ååh såg bild från 2 dagar innan förlossningen. Sitter naken i sängen och trycker i mig kladdkaka och har värkar. Blev så ledsen :( saknar min mage!!!! Tyckte inte jag va fin när sambon tog bilden men nu.. OMG va fint det är att va så där super gravid! Började nästan gråta! Frågade sambon "när är det dags igen?!?!" Någon annan som saknar att vara gravid?

• Nmg

Blir nog inga fler här heller, har en 12 åring plus bebisen och som sagt ivf så det är inte ens säkert att det funkar, dessutom vill Jag inte ha tätt mellan barnen och ska jagvänta 3-4 år då är jag 36,orkar nog inte skaffa barn efter det

• Nmg

Håller med. Jag har ju inte ens hunnit ledsna haha.en sak om man söger jag kan ställa upp om det behövs och sen tjatar man inte mer men när man sägerr flera ggr och varje gång

Vi ses då blir man bra trött. Då känner jag i alla fall att det blir tvärtom effekt, då vill jag aldrig

Lämna honom till henne.

Hazel Grace skrev 2016-09-19 00:49:40 följande:

Jag förstår inte riktigt hur någon kan tro att man vill lämna bort sitt barn så snart efter födseln. En har gått och väntat och längtat i nio månader, jag vill vara med min bebis dygnet runt ett bra tag framöver. Trots att det kan bli jobbigt ibland, det är knappast en överraskning. Tycker inte att man erbjuder sig att vara barnvakt innan åtminstone några månader eller då det finns någon typ av rutin.

Jag saknar lite att vara gravid, min mage var ganska nätt och fin tyckte jag. Blev ju snittad också så sen hade jag gärna velat gå igenom en vanlig förlossning med värkar och allt. Hoppas jag kan göra det nästa gång (om det blir en nästa gång)

• Nmg

Idag har jag varit till gyn pga blödning som inte ger med sig de gjorde VUL osv ( inte skönt 10 dagar efter en förlossning) de kunde inte att det fanns rester kvar men eftersom jag inte ammar så kunde det va en anledning så nu ska hag ta tabletter 5 dagar får se om det hjälper. Är se less på att blöda nu känner jag inte kul när man vill försöka gå ut på promenader och man känner hur det rinner blä. Tur jag inte ammar för det får man inte med de här tabletterna.

Stygnen börjar oxå läka fint så det va skönt att höra. Är ute och promenerar med vagnen så

Och då.

• Nmg

När var detta och vart?

moen skrev 2016-09-19 11:30:19 följande:

Står "Tre unika dagar av inspiration, kunskap, härliga aktiviteter och shopping som rör allt för barn upp till 6 år." :D Va en kompis som tipsade! Han hade gått förra året med sin familj. Fanns massa kul att shoppa och massa roliga aktiviteter :)

• Nmg

Det ska ju minska efter ca 1 v och bli åt det brunare hållet men Mitt är klarrött och mycket efter 10 dagar fortfarande därför ska hag äta tabletter 5 dagar nu hoppas det slutar sen är så trött på att känna mig ofräsch nu.

Mulan91 skrev 2016-09-19 13:28:02 följande:

Tack för tipset Moen :) kanske dyker upp!

Hur länge ska man blöda egentligen ? Jag kan fortfarande blöda till o från, inte mycket men då och då :/ va skönt det ska bli att känna sig fräsch och sexig igen haha!!

• Nmg

Nej och hon säger " när ska man få komma och ta ut honom med vagnen" som att hon vill ha nåt datum bestämt liksom. Åhh jag blir så trött!

Hazel Grace skrev 2016-09-19 12:55:07 följande:

Precis, det där tjatet leder ingenstans. Det blir misstänkt till slut, varför är dom så angelägna om att få vara barnvakt? Jag blir paranoid som nybliven mamma haha

• Nmg

....och där kom promenaden nu. Sms och en fråga om vi lan ta en promenad i veckan för hon är ledig 2 dagar. Alltså!!!! Ska jag verkligen behöva umgås med henne 4 ggr på mindre än 2 v?? Jag har alltid umgåtts med henne ich svärfar med min man, vi har varit tillsammans i 8'år och jg har aldrig hittat på nåt med henne själv men nu ska vi börja "hänga". Frågan är om jagbsla ut på

Promenad med henne sjölv och säga åt henne om hon tjatar om barnvakt igen eller om jag ska vänta tills min man kommer hem så vi kan gå allihopa..

Träffar ni oxå svärmor så ofta? Ni som bor i samma stad?

Har inte svarat på smset än och min man ringde Henne för en stund sen och då nämnde hon det för honom Oxå och då svarar min man " ja ni får komma

Överens om en dag dom

Passar "och mena på att jag är ju ledig och han är

På jobbet

Svar på tråden BF Augusti 2016