• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • Cassiopeja

Justja... vi promenerade ett varv inne på Busfabriken också precis innan du försvann!

Jag gick visst vilse i nåt rör där inne...

Maria & Eira 060115
  • MammaJ

Jewel; Är det receptbelagt medel, eller?? Låter för bra för satt vara sant annars, ju...

jenny 31+4
  • Maddissen85

Jag ska oxå gå till fikan, men jag går under tunneln vid andersberg tror jag.. Om det är nån som vill följa med härifrån.. Annars kan man ju gå längs med Laholmsvägen med om det är nån som hellre vill gå den vägen..

Är det någon som ska till babysimmet imån??? jag å Leo ska dit iaf

• MammaJ

Vilka vill fika på torsdag?
    Maviperi (Espresso house)
    Max flicka (Espresso house)
    Jewel + kompis (Espresso house)
    Zazla (Espresso house)
    Maddissen (Espresso house)
    Cassiopeja (Espresso house)
    MammaJ (Espresso house)

31+4
  • ullis78

Zazla (Espresso house)
    MammaJ (Espresso house)
    Ullis78 (Espresso house)

Jag är helt med om att byta ställe. Jag stannar något kortare tid eftersom vi måste vara tillbaka i Oskarström vid 16.00.

• Cassiopeja

Maddissen: Laholmsvägen blir nog tyvärr en för lång (?) omväg för "Vallåsgänget".

Smidigaste vägen härifrån går via Snöstorp... nog svårt att få till den vanliga "gåsmarschen" när vi ska till Eurostop.

Maria & Eira 060115
  • Gripan

Jag håller med om att Åhlèns suger, ska nog med på torsdag... Många ska gå dit? Bor ni på Vallås eller? Jag bor innan sannarp precis. Nån som bor inärheten här? Det är ju väldigt tråkigt att gå till Eurostop själv Men annars låter det ju toppen att ta Eurostop istället!

Zazla: Kampfisken hette Zlatan bara för att han var en Diva!!!! Alla kardinal tetrorna (heter det så????) heter Doris. Den lilla malen heter Bino osv.... Du kanske skulle testa! Min systersbarn har hjälpt till att döpa dom. Vi har en Nemo oxå!!!

• Teskedsmamman
    Jewel: Totte föddes den 4/2 och den 7/2 hade vi tjatat oss till en fotografering... Ian tog också lång tid, men inte lika lång...

Cassiopeja: Gigantiskt grattis!!! Ian har sovit i "egen" säng inatt (i pappas men med eget täcke) och han vaknade på magen imorse !!! Jag vet att han låg på sidan när jag ammade honom vid 6-tiden..

Ullis: Vill du ha skjuts in och hem så kan du få åka med mig, ett barn och vuxen får jag plats med och ev vagn... jag tar nog ingen vagn till Ian imorgon och då får du med vagnen om du vill...

Zazla (Espresso house)
    MammaJ (Espresso house)
    Ullis78 (Espresso house)
    Tesked (Espresso house)
    /Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • zazla

Haha vi verkar bli rätt många Hoppas att vi får plats

Turen till Eurostop känns lite pluttig om jag ska våga synda nått så jag kommer förmodligen att gå tidigare och gå en större runda men vi kanske ses på vägen om ingen vill prmenera med

• zazla

Gripan: Nja. Jag nöjer mig nog med att titta på dem lite då och då. Det där med fiskar är liksom Andreas område

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)