• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • Heffaklumpens mamma

OjOj, snöar det i Halmstad??? HAHAHA...inte här iaf, här regnar det...MYCKET bättre

• Heffaklumpens mamma

Cassiopeja: Den tungan e inte att leka med....fast hon börjar mer å mer fatta att den ska vara inne i munnen istället för utanför

• Maddissen85

Sååå skönt, nu har jag lämnat in ett arbete.. Dock försenat, men nu slippper man kankse den skiten.. Så tråkigt var det..

Nu är det bara lite kvar.. Får se hur mkt man orkar denna terminen.. Tror det kan bli 10poäng, mer blir det inte, för jag hinner inte..

Så nu ska man väl slappna av! Skönt..

• MammaJ

Jag kan fika på förmiddagen, om det skulle bli aktuellt.

Nu ska jag snart till vattengympan, oj vad skönt det skall bli!!!!!

Jenny 31+4
  • Gripan

Ja, jag vill oxå med....

Vilka vill fika på torsdag?
    Maviperi (Espresso house)
    Max flicka (Espresso house)
    Jewel + kompis (Espresso house)
    Zazla (Espresso house)
    Maddissen (Espresso house)
    Cassiopeja (Espresso house)
    MammaJ (Espresso house)
    Ullis78 (Espresso house)
    Tesked (Espresso house)
    LoBe (Espresso house)
    Gripan (Espresso huuse)

• Gripan

Jag är barnsligt lycklig!!! Jag har strax haft min 100:de besökare! Tänk att så lite kan göra en glad! Kul med snö, Andreas kom hem från jobbet & hade satt på sommardäcken på bilen. Det bara det att imorgon ska vi köra till Veddige (ovanför Varberg) & hälsa på en nära vän som fick sin 3:e son i Lördags! Så imorgon ska jag shoppa pojkbebis kläder. Mysigt! Bara det inte kommer mer snö

• zazla

Gripan: jag har haft 20399 Men det är kanske mer något man ska skämmas över än vara stolt över, haha...

• LoBe

Gripan: Jag var inne på Cubus idag o kollade lite på deras barnkläder. De har så söta sparkbyxor o sparkdräkter i nåt mjukt tyg som plysch fast inte ändå. En gul/orange med ett stort Lejonhuvud....synd att jag inte har nån att köpa till Hett tips från mig iaf!

Vilket härligt vårväder det blev nu i kvälll. Ville knapt gå in, men vad ska man göra ute liksom...

Jag kan fika på FM på torsdag fast helst eftermiddag.
    Maddissen skulle Du gå? Jag tänkte också gå. Spelar ingen roll om jag går över Andersberg eller längs Laholmsvägen. Andersberg e nog trevligare med tanke på alla avgaser...

• Gripan

Zazla: Här blir man lycklig & vad får man? Jo, en gäst j*vel *sur*

LoBe: Har sett det tack för tipset! Det är super gulligt. Men vet du om det var fot på den??? Har lovat att köpa utan, han är 54 cm lång & har jätte fötter!!!

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)