• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • MammaJ

Vad är det för vätskadrivande du tar????  ojojoj, 0,6-0,8 per dygn hade ju varit uuuuunderbart...

jenny 31+4
  • Maddissen85

Zazla: Jag är på... Mysigt där ju

• MammaJ

Jag är för Espresso House, om det är ok för andra. Åhléns är kanske bättre platsmässigt, men espresso house är en klass för sig, och så får man sitta så länge man vill utan att nån stör. Det ser ut som att jag har barnvakt på torsdag och då kommer ja med.

Hur långt innan allt satte igång, hade ni förvärkar? Har inte haft förvärkar med  de andra, men har det nu.. Bara undrar om det kan börja långt innan, eller om man skall ta kontakt med BB. har ju nästan 2 månader kvar..

31+4
  • Cassiopeja

Godmorgon!!

Eira har sovit hela natten...

*trumvirvel*

I SIN EGEN SÄNG!!!!!! GladSkrattandeGlad

Weeee!!! Det känns som om vi vunnit högsta vinsten!! Kunna vända och vrida sig i sin säng utan oro för att rulla över liksom...

Hon har ju sovit hela nätter i sin säng förut, men inte sedan hon började krångla igen för två-tre veckor sedan. Tog en chansning igår, och den gick ju hem!

Maria & Eira 060115
  • Cassiopeja

Espresso House funkar för oss!

Maria & Eira 060115
  • zazla

Jag har förresten fått en sån där rabattkupong på Pampers. 40 kr om man köper två ekonomipack på Coop. Någon som vill ha den? Isåfall tar jag med den på fikan.

• Maddissen85

mm, jag är såååå trött på personalen på Åhlens.. Så jag hoppas att så många som möjligt kan på espresso house..

• JewelGirl

MammaJ: Spironolaktin Pfizer heter det... Fungerar
    Men fick sätta ringen nu i halsbandet. Var blöt om handen och torkade av mig när den föll av. Första gången någonsin det händer. Tänkte att det var bäst att sätta den runt halsenpå en gång då innan jag förlorar den.

Är oxå med på Expresso house.

Jewel har en pärla i magen :)
  • zazla

Madde: Ja jag med.Det enda positiva med ställat är ju att det finns plats, annars är allt annat uselt (maten/personalen/skötbordet/öppettiderna/att det kostar pengar att gå på toa...)

• Maddissen85

Jo, men det finns ju gott om plats på Espresso house med.. Men kanske inte lika mkt..

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)