• Blixten

Vi i Halmstad (ver 7)

Vi är ett härligt gäng tjejer från Halmstad med omnejd. Några av oss har hängt ihop sen september 2004 och efterhand har fler och fler hittat oss. Den som hittar hit inser fort att det är lätt att trivas här och att man får fikaabstinens efter sisådär två-tre träffar

Vi har träffats på många olika ställen, beroende på årstid och väder, antal magar eller vagnar. Men för tillfället är fikastället Åhléns övervåning med tisdagsträffar, kl 14 udda veckor och torsdagsträffar kl 14 jämna veckor. Alla är välkomna att titta upp: både bekanta och obekanta!

Lite mera info om oss och våra barn finns på följande sida:
    web.telia.com/~u35207803/fl/fl-mammor.htm
    Den uppdaterar vi efterhand som vårt gäng utökas med nya, trevliga FL-vänner, när bebisar bosätter sig i våra magar eller när de som redan vuxit sig klara behagar att titta ut!

Välkommen till oss i Halmstadtråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:11:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:18:
    Åhléns ÄR INTE LÄNGRE vårt fikaställe. Dessa varierar och bestäms i tråden efterhand.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 16:45:29:

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)
  • LoBe

Gripan: Dessvärre är där fot, men det fans i lite större strl fast fot även i dem. Norrmän verkar vara förtjusta i babykläder med fot för de verkar ha det i många av deras kläder....hm kanske för det e så kallt där uppe hehe

• Sofia Cronwall

Nu e man nästan precis hemkommen från stan med bm-besök och mat i magen.
    Jag kan säga att jag e verkligen lycklig, den lille skrutten har äntligen lagt sig rätt. dock inte fixerad men ruckbar. Ska dit den 20april igen, ska bli roligt, längtar redan.

Sofia BF 060507
  • LoBe

Sofia: Ja det är ju snart dags för den lille att titta ut! Tänk vad tiden går fort! Helt sanslöst ju!!!

Får en namntokig som jag vara nyfiken o fråga vad för namn ni har på G?

• Sofia Cronwall

Lobe: Vi har pratat om Isak, men jag tar gärna emot mååånga förslag.

Sofia BF 060507
  • LoBe
    Ska knopa ihop en lista.....men är det nån speciell stil på namn ni vill ha eller inte vill ha.
    Tex om gamla namn går fetbort eller inga inveklade eller tja du förstår nog vad jag menar
  • Sofia Cronwall

Lobe: Vi vill helst inte ha namn på F, helst inte långa namn som Alexander ex. Det är absolut inga fel på långa namn men Filip e ju kort. Anledningen till att vi inte vill ha på F e ju för att OM vi skaffar fler sen så får man ju hitta på namn på F till den med. Men har du förslag på F så skriv upp. Så det enda e långa namn, not.

Sofia BF 060507
  • LoBe

Ok bra då ska jag fundera lite så återkommer jag vid tillfälle

Jag e nog knäpp men sånt här, med att fundera ut namn och göra listor älskar jag. Har gjort det så länge jag har kunnat skriva tror jag ....min lilla last här i livet

• magganhm

Kikar in en snabbis för att läsa ikapp allt ni har skrivit under dagen

Jag kan inte komma på fikat på torsdag, men jag stödjer helt klart tanken med att byta från Åhléns till coffee house

• MammaJ

Sofia; vi har också kommit fram till Isak!!!!! jättefint tycker jag!!!!!

jenny 31+4
  • magganhm

Fniss...menar ju Espresso House..jag e så trött aå det e löjligt just nu

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 7)